Samponul purifiant de la Yves Rocher

ooooofffff, caldura mare monser!!! Si tare greu e cu mobilizarea asta 😦 Inainte sa intru in concediu aveam palnuri mari, idei de postari fara numar, iar acum parca nu sunt in stare sa beau nici un pahar cu apa, asa de lene imi e! Ar trebui sa imi fie rusine… ma mai si laud sa stie toata lumea. Dar, nahhh, pana la urma toti avem perioade din astea, ne mobilizam si trecem peste 😀

Asa ca astazi va voi vorbi despre un sampon pe care, personal, l-am descoperit de putin timp si care imi place enorm de mult.

Trebuie sa va spun ca eu am un par extrem de nabadaios! Se ingrasa extrem de repede, de obicei il spal o zi da, una nu; fac matreata exact cand ma astept mai putin, si mai si cade intr-o veselie. Asa ca la mine veti gasi intotdeauna sampoane fel de fel, ca dehhhhh, trebuie sa le alternez daca nu vreau sa ninga chestii din capul meu!

Obisnuiesc sa folosesc atat sampoane de supermarket gen Elseve, Wash&Go, Head&Shoulders, s.a, cat si produse din farmacii/naturiste: Cosmetic Plant, Yves Rocher, Herbagen, s.a.

Astazi va voi vorbi insa despre Samponul purifiant de la Yves Rocher, ultima surpriza placuta. Se pare ca parul meu il adora. Nu va ganditi ca a facut minuni pentru scalpul meu, parul pica in continuare si se ingrasa la fel de repede dar macar nu mai fac matreata!!!! Iar asta este un mare plus pentru mine. De picat oricum trebuie sa ne pice fiecaruia din noi cateva fire, de murdarit oricum se murdareste si trebuie spalat chair daca e gras sau nu, dar matreata e un cosmar!

L-am folosit vreo 2 saptamani fara sa il alternez cu altceva si rezultatele au fost bune. Parca varfurile mi le-a uscat putin, dar problema se remediaza cu un balsam. Curata parul foarte bine chair daca nu face foarte multa spuma. Se consuma destul de greu, la fiecare samponare fiind nevoie de o cantitate mica de produs.

Singurul lucru care nu prea imi place este mirosul: miroase foarte puternic a urzica iar mirosul se pastreaza pe par cateva ore bune.

Costa intre 10-12 lei si daca pe site nu il gasiti intotdeauna ( eu una nu l-am vazut foarte des) in magazinele fizice este mereu pe rafturi.

Pe mine m-a convins, il voi recumpara cu siguranta si sunt tentata sa mai incerc si alte sortimente! ( am vazut si ceva impotriva caderii  parului)

Voi ati folosit acest sampon?

4 gânduri despre “Samponul purifiant de la Yves Rocher

  1. Eu pe canicula folosesc doar sampoane cu menta – mi se par cele mai racoritoare!
    Si legat de lenea indusa de canicula, vinerea trecuta, dupa 3 ore de alergaturi prin oras, cand am ajuns acasa mi-a fost „lene” sa ma dezbrac inainte sa intru la dus :)) – oricum aveam hainele complet fleasca! :)) – deci combinatia dus imbracata si un spalat pe cap cu sampon cu mentol reprezinta o metoda buna de „mobilizare” :))

    • :)) hai ca m-ai facut sa rad… ce-i drept sunt zile cand m-as arunca sub fantanile arteziene din oras, asa ca te inteleg. Nu am mai folosit de ceva vreme un sampon cu menta, uita ca mi s-a facut ”pofta” acum 🙂

Lasă un comentariu