Lapte demachiant TIS cu miere si propolis

V-am mai spus ca mie imi plac foarte  mult produsele cosmetice romanesti si ca sunt extrem de curioasa in privinta lor. Daca as putea le-as aduna pe toate…

Oricum am o colectie frumusica, nu ma pot plange. Pe zi ce trece mai descopar cate ceva nou si bun si il trec pe lista de cumparaturi.

Laptele demachiant TIS l-am vazut pe rafturile unui naturist si l-am insfacat repede, curioasa ca de obicei. A costat numai vreo 6 lei, asa ca nu am stat pe ganduri prea mult.

Mi-a placut in primul rand ca este conceput de o farmacista, Dr. Far. Raisa Motocescufemeia care sta la baza companie TIS Farmaceutics. Are un ambalaj foarte dragalas si micut; foarte potrivit pentru calatorii zic eu (100 ml), nimic pretentios.

Este conceput pe baza de miere de albine si extract de propolis. Curata, hidrateaza si tonifiaza pielea.

Este un produs care mi-a placut destul de mult.Nu este cel mai bun demachiant din lume dar curata, intr-adevar. Nu m-a deranjat asta foarte mult, pentru ca eu oricum folosesc cleanser dupa, asa ca…… Imi place pentru hidratarea pe care o ofera. Cum am testat: demachiat ca de obicei, spalat bine numai cu apa, observat : Pielea nu strange!!! Deci mierea isi face simtita prezenta, asa cum se cunoaste si propolisul. L-am folosit foarte mult in perioada aceea cu temperaturi de foc, cand pana si portiuni ale fetei mi se irita, si s-a vazut. Aproape nimic. Doar cateva punctulete.

Tin sa va avertizez pe cele care va stiti cu nasul sensibil ca are un miros foarte puternic, de miere amestecat cu propolis, foarte dulce. Nici mie nu mi-a placut la inceput dar m-am obisnuit si acum nu mai deranjeaza.

Are consistenta cremoasa si o culoare alb-ocru.

aaaaaaa, si sa nu uit, l-am folosit si la demachiatul ochilor si nu m-a deranjat. Nu stiu sa va spun cat de eficient curata rimel ca nu purtam!

Ce credeti, ati incerca un astfel de produs?

5 gânduri despre “Lapte demachiant TIS cu miere si propolis

Lasă un răspuns

