Lucruri simple care imi fac ziua mai frumoasa

Buna dimineata! Da, stiu ce ora este si stiu ca este luni, insa eu ma mai bucur inca de concediul meu!🙂

Saptamana mea a inceput cum nu se poate mai frumos. Dis-de-dimineata suna curierul sa ma anunte ca are un colet pentru mine. Acesta:

Este premiul castigat la campania organizata pe Facebook de VenusProSkin. Sunt fericita posesoare a unui proosop si a unei genti de plaja inscriptionate cu un logo Venus de la Gillette si a unui balsam Lenor cu citrice si trandafiri. Balsamul l-am pus deja la treaba🙂 hi hi

Sunt in continuare cu ochii pe cutia postala, mai astept ceva bunatati :d

Asaaaaaaa, si trebuie sa va mai spun ca ieri am fost la Caravana Nivea. Am facut o fotografie de familie, am primit niste mostre, am cumparat ceva sa nu plecam cu mana goala. Preturile erau intr-adevar ceva mai mici decat in magazine si, la Brasov, cel putin era imbulzeala mare. Am participat si la tombola ce avea ca premiu o excursie. Mai jos va las cu cateva fotografii:

Am cumparat o crema de corp si un deo spray care nu apare in poza si am primit cadou un gel de dus, plus alte mostre si un catalog cu produsele Nivea.

In rest, imbulzeala mare:

Acum va pup si va doresc un inceput de saptamana minunat!

4 gânduri despre “Lucruri simple care imi fac ziua mai frumoasa

Lasă un răspuns

