LIEBSTER AWARD

Astazi ma ocup de un award pe care l-am primit de la Sorina si careia ii multumesc pentru nominalizare.

LE: Intre timp, pana am apucat de scris totul, vad ca si Aura m-a nominalizat. Multumesc, Aura 🙂

2premio l

Recunosc ca m-a pus putin in dificultate. Trebuie sa spun atatea lucruri despre mine incat m-am speriat.

Dar, sa vedem ce a iesit! Regulile sun urmatoarele:

1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul;

2.Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului,trebuie sa ne stim mai bine, nu?
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi;
4.Nominalizeaza 9 blogarite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le;
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor .
1. Sorina si Aura, multumesc inca o data pentru nominalizare.
2. 11 lucruri despre mine – v-am spus eu ca e prea mult 🙂
– ador sa port rochite si fustite in ciuada faptului ca pana acum 2-3 ani nu aveam decat o fusta neagra in dotare, si aia veche si nepurtata
– imi plac accesoriile, am o colectie intreaga dar foarte putin ajung sa fie purtate. Si, cu toate astea, tot mai vreau 😛
– as vrea sa invat sa cos la masina pentru ca imi doresc sa imi creez propriile variante de rochite colorate si simpatice
– daca tot suntem la capitolul pasiuni, trebuie sa va spun ca imi place sa colctionez canute si cescute. La mama acasa aveam o colectie frumusica insa acum, ca m-am mutat, nu mai exista spatiul necesar. Eu ce ma fac?
– lucrez in domeniul sporturilor de iarna dar nu practic nici unul – chair urasc iarna si frigul
– de cand ma stiu incerc sa ajung la greutatea ideala (parca suna mai bine decat sa spun ca ma chinui sa slabesc), insa metabolismul meu dubios nu ma ajuta deloc
-sunt obsedata de aspectul mainilor mele; la fel si de al altora, este primul lucru pe care il observ
– atunci cand merg la cumparaturi plec cu o lista pe care o si respect
– cumparaturile cosmetice le fac in tihna si intotdeauna in sesiuni speciale ( nu pot pleca sa cumpar mancare si cosmetice in acelasi timp, doar daca e urgenta majora!!!)
-urmaresc acelasi film chiar si de 10 -15 ori intr-o perioada scurta de timp daca m-a marcat in vreun fel anume
– Nu imi place deloc albastrul insa imi doresc tare o mult o oja ALBASTRA :))
3. Acum trecem la partea mai usoara. Intrebarile adresate de Sorina si raspunsurile mele:
1. Cum v-ati apucat de acest blog?
Am creat blogul pentru ca intotdeauna mi-am dorit sa scriu. Studenta fiind la Comunicare am zis ca este o varianta buna prin care pot pune in practica ceea ce invat la scoala. Doar ca nu prea m-am tinut de treaba pana cand nu am inceput sa scriu despre cosmetice. Cum m-am hotarat nu stiu, pur si simplu am zis ca trebuie sa incerc. Si iata ca se implineste acusi anul de cand fac asta.
2. Care este citatul care va caracterizeaza/va place?
” Sa ai grija de visele tale… nu se stie niciodata cand vei avea nevoie de ele” – Carlos Ruiz Zafon – acesta este citatul pe care m-il amintesc ori de cate ori am nevoie de un impuls de a merge mai departe.
3. Care este cea mai mare dorinta ?
Hmmm, nu cred ca m-am gandit niciodata la ” cea mai mare dorinta”. Pot spune ca imi doresc foarte mult sa pot ajunge sa profesez in domeniul in care m-am specializat, insa nu oricum. As vrea sa combin multe din pasiunile mele cu munca pe care ar trebui sa o fac, astfel incat sa pot munci cu foarte multa placere.
4. Cum va petreceti o zi normala din viata?
Pai foarte simplu: trezit, job ( unde uneori nu imi vad capul de treaba, alteori pazesc ceasul), ma intorc acasa unde de cele mai multe ori ma refugiez cu laptopul in brate. Nu e foarte palpitant, insa cam asa se desfasoara iarna o zi din viata mea. Ma trezesc si eu la viata o data cu primavara si atunci treburile se mai schimba.
5. Ce lucruri preferi sa faci in timpul liber?
In general nu are prea multa importanta ce fac in timpul liber atat timp cat sunt alaturi de cei dragi. Citesc, gatesc, plimbari, film, muzica, blog.
6. Daca ar fi sa pleci pe o insula pustie si ai putea sa iei doar 3 lucruri/persoane cu tine care ar fi acelea?
Iubitul meu, periuta de dinti si o crema pentru fata.
7. Numar norocos?De ce?:D (toate au o explicatie)
Aaaaaaaaaa, nu stiu!! Nu prea sunt atenta la astfel de lucruri. Pot spune insa ca 13 nu imi poarta ghinion.
8.Cel mai frumos moment din viata ta?
Cred ca primul ” Te iubesc”  mpe care mi l-a spus iubitul meu. Pentru ca venit asa de neasteptat.
9.Ce iti doresti cel mai mult sa realizezi?
O familie frumoasa si unita!
10. Oja ta preferata.
Am o sticluta de oja intr-o nuanta de roz – zmeura de cand eram in liceu si pe care inca o mai folosesc. E o nuanta superba pe care nu stiu unde o voi mai gasi atunci cand se va sfarsi. Cred ca oja se cheama Madonna.
11. Pastrezi lucruri banale , doar pentru ca sunt speciale? (din partea cuiva special)
Bineinteles, doar sunt femeie!
Intrebarile Aurei :
1.Spune un trend sau un articol vestimentar pe care-l vezi pe stradă des și nu-ți place.

Nu prea mi-au placut culorile neaon care au impanzit strazile vara trecuta. Ce e prea mult strica. Din pacate, pe strazile Brasovului a fost chiar prea mult.

2.Ce produs nu lipseste niciodata din geanta ta?

Servetele umede 🙂 care sunt absolut indispensabile. Si balsamul de buze

3.Cartea ta de dragoste preferată

Aaaa, m-a marcat profund „Tacere elocventa” – Sandra Brown. Asta si pentru ca a fost prima carte de genul asta pe care am citit-o. „Lorelei” cred ca vine imediat dupa!

4.Un ideal de femeie dpdv fizic

O femeie ingrijita, al carei fizic sa fie armonios, chiar daca are forme mai rotunde sau mai putin rotunde.

5.Un ideal de barbat dpdv fizic

Cred ca se pastreaza si aici acelasi principiu – imi plac oamenii frumosi, construiti armonios,care se simt bine in propria piele si lasa sa se vada lucrul asta

6.Un parfum care se potriveste starii tale de acum

Giordani White Gold de la Oriflame

7. Ce te face sa adaugi un blog in blogroll

Daca citesc frecvent blogul imi place sa il am acolo, la colectie. Cel mai mult imi place sa ma abonez pe email la blogul respectiv, asa vad mereu postarile noi ale fiecaruia in parte

8. Povesteste o prostie sau o gafă pe care ai facut-o

aaa, sincer nu imi vine nici una in minte 😛 desi am facut suficiente.

9.Care e primul lucru pe care il observi la o altă fată?

Mainile. Si felul cum este imbracata. Aspectele astea doua cred ca spun multe despre persoana respectiva.

10 Ce parte a corpului tău te preocupă cel mai mult?

Totul! Asa cum am mai spus, intotdeauna am avut probleme cu greutatea, asa ca sunt oarecum obsedata. Aspectul tenului meu este foarte important, de asemenea, si incerc mereu sa il fac sa arate impecabil. Desi nu imi reuseste mereu 🙂

11.Un produs cosmetic pe care n-ai da niciodată banii.

Unul care sa nu isi justifice pretul. Eu sunt foarte curioasa si imi place sa incerc cat mai multe produse cosmetice si cat  mai variate.Momentan nu imi pot permite produse high end si am un motiv clar pentru care nu le cumpar. Insa, sper ca intr-o buna zi sa imi pot satisface si astfel de mofturi. Cu toate astea, nu cred ca as arunca banii doar pe o reclama, pe un produs care clar nu isi justifica pretul doar pentru ca e la moda.

Intrebarile mele sunt urmatoarele:
1. Care este job-ul tau de vis?
2. Cand suntem mici toti ne imaginam un traseu pentru viata noastra de mai tarziu. Ai reusit sa il urmezi sau nici macar nu mai seamana cu ceea de iti doreai?
3. Care este filmul tau preferat si de ce? ( Poate ne inspiri)
4. Daca ar fi sa castigi/sa ti se ofere o suma considerabila de bani, ce ai face cu ei?
5. Care este primul lucru pe care il vezi la o persoana?
6. Crezi in dragostea la prima vedere. Ti s-a intamplat?
7. Care este intamplarea pe care ti-o amintesti si povestesti cel mai des din copilarie?
8. Care ste produsul cosmetic / de ingrijire de care esti absolut dependenta?
9. Daca ar fi sa scrii vreodata o carte, care crezi ca ar fi subiectul pe care l-ai aborda?
10. Cum te-ai apuicat de scris pe blog?
11. Cum ai ajuns pe blogul meu si mai ales, ce te face sa te intorci aici?
Si acum sa vedem niminalizarile:
stiu ca nu sunt 9 dar cam astea sunt fetele care se incadreaza in cerinte si care nu (cred) ca au mai fost nominalizate pana acum
Va pup! si va astept sa imi spuneti cate ceva despre voi printr-un comentariu pe toate!

Un gând despre “LIEBSTER AWARD

Lasă un comentariu