In februarie suntem cool! Dacic Cool!

Ooooffffffff, greu a mai trecut timpul pana am primit Traistuta de februarie. Dar a venit si e super uber tare!

DSC06484

Luna aceasta vedeta este brandul Apimond. Gasim in Traistuta un sampon impotriva matretii si un borcan cu polen bio. Pe langa aceste produse mai gasim si o crema de maini Gerocossen.

Luna aceasta, pe langa Traistuta, am mai comandat si un sampon Activa Plant de la Gerocossen pentru parul gras.

DSC06485

Si pentru ca saptamana trecuta se acorda pentru fiecare comanda o crema pentru calcaie Alexandra de la Hofigal, am primit-o si pe ea.

DSC06486

Pachetul a venit ca intotdeauna insotit de reviste si cateva pliante de prezentare + o mostra de tratament capilar de la Gerocossen.

Pe colet am platit 47 de lei, inclusiv transportul prin posta romana, insa produsele  costa mult mai mult de atat. Eu una sunt foarte multumita, ma bucur ca pot testa si cosmetice de la Apimond.

Acum nu imi mai ramane decat sa ma pun pe testat si sa astept luna martie.

Ce spuneti, sunt (dacic) cool luna asta?

Traistuta Fermecata o puteti comanda la magazinul online Dacic Cool si costa numai 30 de lei.

6 gânduri despre “In februarie suntem cool! Dacic Cool!

    • Eu nu am incercat pana acum nimic din gama lor de cosmetice. De fapt, pana acum cateva luni nici nu stiam ca au asa ceva, cunosteam doar mierea. De abia astept sa il bag la teste sa vad ce poate, mai ales ca mi se si potriveste. Eu alternez sampoanele antimatreata cu cele pentru parul gras asa ca a picat cum nu se poate mai bine.
      Multumesc pentru award🙂

  1. Eu am primit samponul acesta si pe langa ca miroase super, e foarte bun. Nu mai spun ca am beneficiat de oferta de dublare a comenzii si de inca un produs in plus (vit C pentru copii), ca starnesc invidia. Dar cred ca voi comanda si eu traistuta fermecata luna aceasta, ca am aflat si ce contine. Multumesc.

  2. I like the helpful information you provide in your articles. I will bookmark your blog and check again here regularly. I’m quite sure I will learn plenty of new stuff right here! Good luck for the next!

Lasă un răspuns

