Toamna! Octombrie!

E toamna… Nu stiu daca sa ma bucur sau sa plang…

Toamna, alaturi de primavara, este anotimpul meu preferat. Ma simt bine inconjurata de culorile calde ale toamnei, de noile inceputuri de drumuri ce se intrevad parca la fiecare inceput de toamna; da, poate parea ciudat, dar pentru mine toamna insemna inceput!!!

Dar parca trece prea repede! Realizez ca maine e octombrie, ca o luna de tomna s-a dus iar eu nu am facut nimic in tot acest timp! Nimic din ceea ce as fi dorit!

Citeam zilele trecute despre timpul care nu este suficient, care trece prea repede… si ma gandeam: poate ca timpul este suficient. Poate ca eu nu mai am suficienta energie sa pot face tot ceea ce imi doresc. Poate ca eu sunt cea care, dupa 8-10-12 ore de munca, nu mai am nici o tragere de inima sa ies in oras, la o cafea sau o plimbare, sa fac lucrurile care imi plac si pe care mi le planific, sa vin acasa si sa ma apuc de gatit ceva mai special sau sa ma rasfat  cu o baie lunga, masti si tratamente. Da! timpul trece prea repede si o data cu trecerea lui ma lasa fara vlaga. Dupa o zi in  care nu stiu altceva decat job si eventual, probleme curente, nu mai fac altceva decat sa ma arunc in pat cu laptopul sau telecomanda in brate 😦

Incerc sa ma gandesc la o solutie si inca nu stiu ce ar trebui sa fac… Voi ce credeti? Aveti aceleasi probleme? Sau poate numai eu am o problema?

2 gânduri despre “Toamna! Octombrie!

  1. la fel,din pacate munca ocupa mult timp si energie ,dar eu ies la plimbare dupa munca nu rezist sa stau in casa:),pana acum a fost cald,mie nu-mi place toamna ploioasa si friguroasa

Lasă un comentariu