Favoritele lunii septembrie

In ultimul timp am fost absenta pe blog, pe FB si mai peste tot. Singurul lucru pe care l-am facut a fost sa muncesc neintrerupt  iar oboseala si-a spus cuvantul intr-un final.

Zilele astea se anunta ceva mai relaxate asa ca revin si pe blog… sa vedem acum si cat dureaza.

Astazi va voi vorbi despre cele cateva produse care mi-au placut in mod deosebit in luna septembrie, urmand ca foarte curand sa va povestesc si despre produsele ce le-am terminat.

Produsele de make up … putine si de baza.

Desi m-am machiat in fiecare zi, cel mai des am intins mana dupa fondul de ten Astor Perfect Stay si pudra pulbere Yves Rocher. Le-am aplicat cu succes cu pensulele Real Techniques si apoi am finisat cu rimelul Volume Build Oriflame.

DSCN1456

Si la capitolul ingrijire am trecut prin multe produse insa numai doua s-au remarcat.

Fluidul Olay il folosesc in fiecare dimineata si se comporta foarte bine ca si baza de machiaj iar crema anticelulita de la Gerocossen ma ajuta la intretinewrea rezultatelor ce le-am obtinut pana acum.

DSCN1461

Voi ati folosit vreunul dintre aceste produse? Ce v-a placut sa folositi cel mai mult in luna septembrie?

2 gânduri despre “Favoritele lunii septembrie

  1. So far, the degree of recreation in our life has surpassed that we have imagine.
    When you are betting big bucks the difference in odds translate into a huge difference in your payout.
    Judging the way the stock market has been in the last couple of years,
    it’s difficult to decide on what sort of picks should be chosen.

Lasă un răspuns

