HairX – par frumos si sanatos!

Cred ca deja v-am inebunit cu problemele mele legate de par.

Si pentru ca mereu mi-am dorit sa am un par frumos si matasos, care sa straluceasca natural, sunt in continua cautarea a unor produse care sa ma ajute sa ajung la acest rezultat.

Dincolo de produsele pentru curatarea lui, folosesc si cateva produse pentru intretinere. Chiar daca parul meu este foarte gras, asta nu inseamna ca nu mai are nevoie de balsam, masti sau alte minuni.

Unul dintre aspectele pe care le-am urat intotdeauna au fost varfurile uscate, despicate, cu aspect de matura. Si pentru ca nu pot folosi balsam sau masca la fiecare spalare ( imi incarca parul prea tare), am apelat la serumuri pentru varfuri.

In prezent folosesc serul pentru varfuri deteriorate Hair X de la Oriflame.

DSC06530

Este un ulei incolor, ce miroase foarte placut ( desi nu va pot spune exact a ce) ce se presupune ca ar trebui sa rezolve toate problemele varfurilor tale.

Eeeee, situatia nu este chiar asta, desi este un produs care mie imi place si il folosesc cu drag ori de cate ori simt nevoia.

In primul rand, nu cred sa existe vreun produs care sa iti repare varfurile deteriorate. Doar foarfeca le rezolva si cu asta basta.

Serul Hair X insa le hidrateaza si le face sa para sanatoase. Ofera un aspect frumos si putin luciu. Parul se aseaza frumos iar increderea in sine este restabilita!

DSC06528

Pe parul meu, rezultatele dureaza cam o saptaman jumate- doua, in conditiile in care nu folosesc placa si am parul destul de gras.

Din punctul meu de vedere, mi se pare suficient pentru a rezolva probleme mele si il recomand in cazul in care va aflati in aceeasi situatie.

Este un produs de intretinere accesibil ( la reducere, cost max 25 lei) pe care il gasiti in brasurile Oriflame.

Voi ce produse minune folositi pentru a pastra sanatatea parului vostru?

Lasă un răspuns

