Perle iluminatoare Giordani Gold Dreamy Moments Oriflame

Exact cum ne indemna si denumirea lor, am cam visat perlele astea inca de cand le-am vazut in catalog si pana au ajuns in posesia mea.

Mi s-au parut extrem de delicate  si de potrivite pentru o femeie, un produs ce nu ar fi trebuit sa lipseasca din colectia nici uneia din noi. Stiu ca poate parea putin tras de par dar… visam🙂

DSC06540

Perlele vin intr-o cutiuta extrem de eleganta in aceleasi linii cu care gama Giordani ne-a obisnuit.E eleganta, solida, feminina, prevazuta cu oglinda… In interiorul ei gasim o sumedenie de perlute usor parfumate si colorate in nuante pastelate: roz, verde, galben si alb. Fiecare culoarea are rolul de a neutraliza o alta si de a ascunde diverse imperfectiuni ale tenului. iar albul reda stralucirea tenului.

DSC06542

Produsul este recomandat a fi folosit pentru iluminarea tenului insa, pe tenul meu, nu poate fi folosit astfel. Efectul de iluminare este foarte mic, spre deloc, motiv pentru care m-am incumetat la a-l folosi pe intreaga fata. Si nu, nu arat ca un clovn! Tenul meu capata un finish satinat, o stralucire sanatoasa si naturala. Totodata seteaza fondul de ten foarte bine, fara sa ofere acoperire insa.

DSC06541

Mie imi place efectul lor si ma bucur ca le pot folosi in acest mod. Imi confera incredere in mine si in machiajul pe care il port folosirea lor si sigur vor fi recumparate la un moment dat.

Perlele pot fi gasite la pretul standard de 65 lei insa apar periodic in cataloage si la oferta, maxim 40 lei. Eu zic ca merita pretul asta, macar asa pentru rasfat.

Voi ati folosit perlele? Cum le intrebuintati?

4 gânduri despre “Perle iluminatoare Giordani Gold Dreamy Moments Oriflame

    • Intr-adevar, seamana… Din pacate, pe cele de la Essence nu am avut ocazia sa le vad/ testez. Sper sa pot ajunge si eu intr-o zi in fata unui stand Essence bine aprovizionat sa pot vedea toate produsele lor. Sunt convinsa ca va fi jale pentru portofel :))

    • Sunt foarte frumoase, chiar nu sunt pline de sclipici… In rest depinde cred si de ten, am citi destule pareri despre acest produs – sunt persoane care le folosesc ca si iluminator dar sunt si multe persoane care le folosesc pe toata fata, ca si mine.

Lasă un răspuns

