Rasfat pentru trup … si suflet!

Intr-o viata ideala, fiecare zi s-ar incheia perfect cu o cada plina cu spuma parfumata, lumanari arzand, un pahar cu vin si o carte sau o revista buna. Apoi arome imbietoare, lotiuni si creme luxuriante. Dar cum viata mea nu este ideala iar alcoolul este interzis la dieta, incerca alte rasfaturi🙂

Vara aceasta am descoperit o crema pentru corp de la Avon absolut senzationala. Da, este vorba despre aceeasi crema de corp ce ati vazut-o si la preferatele lunii.

Avon Naturals Cherry Blossom, despre ea vorbim

DSC07025

Am primit-o de ziua mea, alaturi de gelul de dus (inca netestat) si sprayul de corp.

Toate produsele au o aroma absolut deosebita, potrivita pentru vara, care te invaluie intr-o stare de visare. E delicata si e potrivita pentru orice moment si ocazie.

Crema insa a fost cea care m-a impresionat de la bun inceput. Cu o textura parca de frisca, este atat de usoara si de parfumata, incat este absolut imposibil sa nu vrei sa o folosesti de 3 ori pe zi. Doar de am avea atat timp la dispozitie pentru acest lucru…

DSC07024

Se absoarbe repede, nu lasa pelicule dubioase… doar parfum de flori de cires fragile…

Din cutiuta poate nu prea potrivita pentru aceasta crema a mai ramas poate un sfert… Acum, la inceput de toamna o folosesc cu zgarcenie, in amintirea zilelor de vara.

DSC07022

Crema costa putin, de cele mai multe ori este la oferta iar pretul este undeva in jur de 10-15 lei, maxim. Oricum, pentru 200 ml de produs eu zic ca este rezonabil.

Studiind oferta Avon, am observat ca in gama, cu aceeasti textura mai gasim creme cu aroma de vanilie si crini albi. Sigur le voi cumpara pe ambele. Deja simt aroma de vanilie in preajma Craciunului… :))

Hmmm, acum va rog sa imi raspundeti la o intrebare: sunt eu nebuna sau … Poate ati incercat si voi crema si imi dati dreptate? Sau nu?

Aa, si sa nu uit – le-as sugera celor de Avon sa creeze infinit de multe arome pentru crema asta, eu sigur le voi testa pe  toate!!!

Va pup!

14 gânduri despre “Rasfat pentru trup … si suflet!

Lasă un răspuns

