Manichiura zilei (1)

Seara, mai ales cand se simte si oboseala, nu imi place sa imi fac manichiura. Cand e musai insa, apelez la ceva simplu, in culori cuminti, care sa nu evidentieze lipsa de chef a autorului

In aceeasi situatie eram si aseara insa parca nu imi doream ceva chiar simplu.

Iata ce a iesit:

DSC07011

DSC07007

DSC07008

Am folosit: DSC07005

Deci, ce spuneti de manichiura mea?

 Eu una o port cu placere si sigur voi mai incerca si alte combinatii🙂

Va pup!

DSC07009

4 gânduri despre “Manichiura zilei (1)

Lasă un răspuns

