Preferatele lunii august

Septembrie, luni… am ascultat toata dimineata… parca toata lumea este fericita de venirea toamnei… si nici inceputul de saptamana nu mi s-a mai parut atat de groaznic😛  Asa ca, cu zambetul larg si multe planuri, mai raman putin cu gandul la vara si va prezint produsele care mi-au placut cel mai mult in ultima luna de vara.

DSC06995La capitolul ingrijire mi-am indreptat atentia din nou asupra fenomenului  cadere masiva a parului. Am incercat sa il tin in frau cu serul anticadere de la Gerocossen insa se pare ca de data asta imi trebuie ceva mai puternic. Sunt totusi multumita, pana acum este unul dintre putinele produse de agest gen pe care il folosesc cu atata religiozitate.

Crema pentru corp Avon Naturals Cherry Blossom pot spune ca a fost descoperirea acestei veri. Este absolut fenomenala si imi pare rau ca nu am descoperit-o mai devreme. Mai multe va voi spune intr-un articol separat!

DSC06998

Ei, daaaaa, si in august m-am machiat! Ce daca a fost cald, eu am avut un prieten in fondul de ten Farmasi Stay Matte. Genial! Trebuie sa imi iau si o varianta mai deschisa acum ca bronzul s-a cam dus. L-am aplicat cu pensula flat pentru pudra de la Elf iar rezultatul mi-a placut foarte mult si m-a facut sa ma simt mult mai bine si mai frumoasa in fiecare dimineata.

DSC06999

Unghiile mele cred ca au fost singurele care au suferit pe parcursul dietei si incepuse-ra sa se exfolieze intr-o veselie. Baza fortifianta de la Farmec m-a scapat de problema si sigur voi reveni cu un post separat.

Rujuri… nu imi vine sa cred ca am ajuns sa am rujuri printre preferate. Pana acum vreo luna aveam doar un ruj pe care il foloseam din an in Paste!  Cel care m-a facut sa imi schimb abordarea a fost Avon Country Rose – un rosu-rose-ceva, nu stiu exact sa va descriu culoarea dar imi place la nebunie. Siiii, cat am fost la ai mei in concediu am mai primit si de la mama mea nuanta Sparkling Peacy care e perfecta pentru a pune in evidenta o piele bronzata.

Sii, am ajuns si la finalul acestei postari! Voi ce preferinte ati avut in ultima luna de vara? Ce produse v-au facut diminetile mai frumoase?

2 gânduri despre “Preferatele lunii august

Lasă un răspuns

