Ce ne facem cu celulita?

Ai zice ca o persoana aflata in concediu are mai mult timp liber pentru a face tot ceea ce ii trece prin cap dar la mine nu se aplica treaba asta. Nu ma plang chiar de timpul liber, este, dar parca nici acum nu e suficient si tot saracul blog este cel care sufera.

In alta ordine de idei, zic sa trecm la lucruri mai serioasa. Celulita este o problema ce m-a preocupat inca de cand am inceput sa slabesc si am facut ceva demersuri in acest scop.

Celulita a fost prezenta mereu in viata mea, asta datorita fluctuatiilor mele de greutate. La fel si vergeturile, dar asta sunt alta mancare de peste. Si intotdeauna mi-am dorit sa o fac sa dispara insa nu am reusit pana acum.

Nu o sa stau acum sa va povestesc cate in luna si stele despre celulita, cauze si alte asemenea, sunt sigura ca ati citit pana acum destule si aveti deja cunostinta.

Trebuie totusi sa spun ceva ce am pe suflet: am citi cateva articole bine documentate in ultima perioada si, printre altele, autorii sustineau ca celulita ar avea si un factor genetic. Acum eu stau sa ma gandesc la mama care habar nu are ce e aia celulita la 45 de ani si doi copii. Cat despre cauze interne, astea m-au mai convins. Stiu ca nu am trait extrem de sanatos pana la varsta asta, asa ca declar vinovata.

Buuun, sa trecem peste teorie, eu vreau exemple vii!!! De cand m-am apucat de Dukan uite asa mi s-a pus pata pe celulita de ma mir si eu. Am inceput sa folosesc cu religiozitate crema anticelulita si peria de masaj. Ptiu, sa nu fiu de deochi :))

DSC06921

Intelg foarte bine faptul ca nici o crema nu ma va ajuta sa scap de celulita, nici peste noapte, nici dupa lungi razboaie. Pur si simplu nu sunt de acord ca o simpla crema aplicata la suprafata problemei rezolva buba din interior. Mai degraba as opta pentru sport ( lenea este insa cucoana mare iar timpul extrem de putin si pretios), alimentatie sanatoasa si hidratare corespunzatoare din interior.

Acum, apa, ceai si alte lichide beau undeva la 2 -2.5 litri pe zi, ceea ce este un progres. Alimentatatia este partial sanatoasa, daca tinem cont ca in dieta asta lipsesc cu desavarsire fructele si o buna parte din legume. Dar, baba rabda la frumusete… Cu toate astea am eliminat complet zaharul si prajelile, interzise in lupta cu celulita.

Ce as putea sa va spun dupa aproximativ 3 luni de creme anticelulitice si masaj? Totul este placebo! Nu va spun sa nu incercati, nu va spun ca e o mare porcarie pentru ca, indiferent de rezultat, procesul este unul placut. Cremele anticelulitice sunt hidratante iar masajul este un rasfat, chiar si cu peria aia dura. Piele este putin mai ferma, nu am ce zice, celulita este tot acolo, dar macar eu ma simt mai bine, stiind ca ma lupt cu ea in fiecare zi. Si nu am de gand sa renunt la acest obicei prea curand chiar daca la tot pasul mi se spune ca imi pierd timpul si banii aiurea.

Stiu ca si voi, femei frumoase, va luptati cu aceasta problema. Acum, dupa ce ati cunoscut parerea mea, voi ce credeti? Sunteti de acord cu mine? Ce trucuri folositi in lupta voastra? Ce produse? Rezultate? Vreau sa stiu tot!

9 gânduri despre “Ce ne facem cu celulita?

  1. Da, si eu am incercat diverse creme si efectul a fost nul.La fel si in cazul vergeturilor.Am ajuns la concluzia ca , daca vreau sa scap de vergeturi , imi trebuie foarte multi bani. :((. Asta este. Si eu am o alimentatie destul de sanatoasa. Rar mananc dulciuri. Beau 2-3 litri de apa pe zi,, mananc foarte multe fructe si legume, (mai ales fructe in aceasta vara ) si tot ma trezesc ca imi apare celulita si vergeturi.De ce? N u reusesc sa inteleg

    • Sunt de acord cu tine: banii rezolva chiar si aceasta problema. Am avut ocazia sa merg la cateva sedinte de remodelare corporala unde s-au vazut rezultate chiar foarte repede. Din pacate, tratamentele bune sunt si destul de scumpe si trebuie facute mai mereu, altfel rezultatele nu se mentin.

  2. Salut,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: rainbowmediabucharest@yahoo.com
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

  3. rezultatele se vad destul de greu.. mai ales daca nu apare si sportul..😀
    am incercat si eu sa tin dieta Dukan dar cand ma gandeam ca trece vara fara sa mananc o felie de pepene… m-am lasat.. :))
    in schimb fac sport.. cat de cat.. si am grija sa nu mai mananc gras, prajeli.. si la dulciuri am renuntat in proportie de 90%.
    toate astea.. combinate si cu crema anticelulitica.. sper sa duca la un rezultat ok.. in viitor..🙂
    pupici!

    • Mult succes!
      La mine nu a mers cu schimbari asa de mici in alimentatie, sport nu am timp sa fac, din pacate, incerc sa merg pe jos cate de mult pot… si creme in continuare, pana ma voi plictisi🙂

  4. Draga Ioana,
    Am ajuns in blogul tau cautand nu stiu ce chestii despre dieta Dukan (pe care cu onor o tin si eu de o luna – si cu rezultate bune, din fericire🙂 )
    Am citit articolul acesta si, pentru ca (din nou) intamplarea face ca una din ocupatiile mele sa fie aceea de maseur, m-am gandit sa iti povestesc putin despre experientele mele de razboi cu celulita (din punctul de vedere al maseurului)..
    Este minunat ca ai inceput sa tii dieta si este minunat ca incerci sa faci cat mai multa miscare, continua sa le faci, cu orice pret.
    Despre crema celulitica as avea eu ceva de povestit. Eu am inlocuit-o, atat pe mine personal cat si la cabinet cu miere de albine. Este un pic mazgalicios dar este de sute de ori mai eficienta (si mai ieftina).
    La inceput, fa un amestec din zat de cafea (cam 3-4 linguri cu varf, 2-3 linguri ulei masline si 3-4 linguri miere de albine (daca vrei poti pune scortisoara si ulei esential de tea tree). O sa iti iasa un amestec molicel, cu carte iti recomand sa te masezi pe tot corpul, inclusiv pe fata. O sa te alegi cu un gomaj excelent, dar si cu hidratarea si hranirea pielii datorita uleiului de masline si a mierii. Dupa ce te speli, reactia va fi WAW!
    Zilnic, sau de 2-3 ori pe saptamana, in loc de crema anticelu pune miere si incearca sa framanti zona cu celulita (ca pe un aluat), apoi este suficient sa pui palmele pe piele si sa le ridici, afectul e de ventuza, accelereaza circulatia dar si detoxifica. Dupa 4-5 sedinte consecutive de masaj cu miere vei fi uimita de rezultate.
    Bineinteles, daca vrei sa faci pe nebuna, poti sa faci si impachetari, sa pui tot felul de uleiuri esentiale, etc.
    Dupa aceea te speli cu apa calduta si te bucuri de minunata ta piele.
    Succes. Iti stau la dispozitie oricand, pentru orice intrebare🙂
    Dana

  5. Salut,
    In urma cu doar o luna am inceput sa lupt in mod activ cu 3 probleme care imi dau batai de cap de multa vreme: acneea, celulita si foliculita. Pot spune ca vad deja rezultate imbucuratoare pentru fiecare, dar cel mai mult sunt incantata de ‘topirea’ celulitei si subtierea/intarirea coapselor/posteriorului. Pe langa alimentatie corecta si apa suficienta, cred ca lucrul care m-a ajutat cel mai mult (si ma ajuta in continuare) este ora de exercitii fizice pe care le fac zilnic. Nu va foloseste la nimic sa cautati scuze ca sa nu le faceti; va furati singure caciula🙂 NU se poate sa nu gasiti timp, energie, spatiu etc. Si dupa ce incepeti sa vedeti rezultate, nimic nu va mai poate opri. Am cautat initial clipuri pe youtube, dar a durat un timp pana sa gasesc cel mai potrivit program pentru mine (nu ma impacam cu cele care aveau impact mare asupra articulatiilor, voiam ceva care sa nu necesite obiecte suplimentare etc). Acum ca l-am gasit, vi-l pot impartasi si voua: se numeste Ballet Beautiful si este conceput chiar de o balerina. Am fost surprinsa sa aflu ca asa gingase cum sunt balerinele, antrenamentele lor sunt de multe ori mai drastice decat multe antrenamente de fitness. Am mai aflat ca la 28 de ani, am pierdut deja mult din flexibilitatea si mobilitatea pe care le aveam odata. Incet-incet vreau sa le recapat pana nu e prea tarziu. Si inca ceva: pielea ramane mult mai fina decat dupa orice crema sau tratament pentru ca insasi structura ei este reabilitata, din interior. Sigur, celulita este inrautatita si de alimentatie, dar ea e tot un tip de tesut adipos si nu are cum sa nu dispara atat timp cat faci miscare regulat si intens si ai in vedere zonele cu pricina. Nu cred ca exista vreo atleta cu celulita, indiferent de mostenirea genetica pe care ar putea-o avea sau de dieta alimentara🙂 Ba dimpotriva, sportivii pe care ii stiu personal nu se dau inapoi niciodata de la batoane de ciocolata. Ei stiu ca ard suficient, asa ca nu isi mai fac griji.
    Am aflat recent si de masajul uscat cu o perie inainte de dus care stimuleaza sistemul limfatic si circulatia si ajuta la diminuarea celulitei. Sunt decisa sa incerc si metoda asta in curand doar ca sa dau lovitura de gratie celulitei🙂 Am inteles ca e foarte buna pentru intreg corpul si pentru fata, reinnoind pielea, stimuland productia de noi celule si inlaturandu-le pe cele moarte. Dar nu ma credeti pe cuvant!🙂
    Stiu ca e greu pana te urnesti, pana scapi de lene si incepi sa faci ce trebuie. Pentru mine a fost si mai greu sa realizez ca doar stand sa caut pe net remedii si sfaturi, amagindu-ma cu creme scumpe, nu voi arata niciodata cum imi doresc, grasimea si toxinele se vor acumula mereu. Intr-o zi am spus ‘stop’, nu mai aman, nu mai caut scuze, pun niste muzica antrenanta, ma ridic de pe canapea si transpir.
    Scuze ca am scris un mic ceaslov🙂 Va doresc multa sanatate si vointa de fier!

Lasă un răspuns

