Shopping in vacanta

Hey, girlzzzzz! Sper ca nu m-ati uitat! In ultima saptamana am fost in concediu (si se pare ca voi mai sta acasa cateva zile), saptamana pe care mi-am petrecut-o la parintii mei, langa Ploiesti. Desi am plecat cu gandul ca nu voi neglija blogul, socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ, asa ca nu am fost deloc online zilele astea. 

Da, mi-am incarcat bateriile si m-am relaxat cu adevarat, am petrecut mult timp cu parintii mei si cu prietenii de acasa, m-am plimbat, am revazut Ploiestiul de care imi era atat de dor, am facut cateva cumparaturi si am profitat de ultimele reduceri🙂

Prima oprire a fost in centrul Ploiestiului, la un magazin care importa cosmetice din Anglia si despre care am tot citit pe blogul surorilor Duma. De abia asteptam sa ajung si eu acolo. Am cumparat cateva chestii interesante si de abia astept sa le testez. 

DSC06970

Sampon uscat Batiste, unt pentru corp Palmers, pasta de dinti Crest, lotiune tonica Clean &Clear si o cutiuta mica de Vaseline.

Apoi am mers sa vizitez mall-ul cel mai nou din oras unde am descoperit atat de multe brand-uri care in Brasov lipsesc. Am ramas impresionata placut si am cumparat si de acolo cate ceva. 

La capitolul cosmetice am profitat de standul essence din Douglas – cam saracut totusi asa ca prada a fost usoara.

Sunt insa foarte incantata de oje, sunt perfecte pentru toamna.

DSC06973DSC06972

 

 

 

As fi vrut sa gasesc si colectia Ice Cream insa nu era nimic la stand. Am mai luat si 2 creioane pentru ochi superbe, tot nuante de toamna.

DSC06971

O pereche de cercei si o bratara de la Orsay au mai mers cu mine acasa.

DSC06967

Siiii … un sacou superb de la Reserved plus o geanta pe care am primit-o cadou de la parinti, care lipsesc din fotografii pe motiv ca nu imi plac fotografiile facute si nu le face cinste.

 

Voi ce ati mai facut in ultimul timp? 

 

 

9 gânduri despre “Shopping in vacanta

Lasă un răspuns

