Empties of the month – iulie

E musai ca acest articol sa il incep cu o conluzie :)) Deci, oficial, m-am speriat la sfarsitul acestei luni, cand am fotografiat muntele asta de ambalaje goale!

De cand fac postarea asta realizez lunar cat de multe cosmetice consum si parca nu imi vine sa cred … si e chiar pe bune, le folosesc pe toate!

DSC06930

De data asta, fiind atat de multe mi-a fost mai greu sa le fotografiez, asa ca le voi prezenta destul de aleatoriu.

Dar, inainte de a incepe sa cititi va propun sa va luati o cafea langa voi, e muult de citit!

DSC06931

Incep cu mostrele: 2 cutiute minuscule si simpatice de Nivea, cea original. Buna pentru maini si calcaie. Plus multe mostre de fond de ten. Cred ca vreo 15, toate in nuante mai inchise, potrivite pentru pielea mea bronzata. Am profitat si le-am folosit acum, altfel nu voi mai avea ocazia si nici nu am vrut sa cumpar un fond de ten nou intr-o nuanta potrivita pentru ca bronzul aproape ca s-a dus si as fi irosit cea mai mare parte din el.

Produsele destinate ingrijirii corpului si a parului

DSC06933

Sapun antibacterian Balea – folosit in special pentru curatarea pensulelor de machiaj😛 (da, stiu, nu intra chiar la categoria asta, dar… )

Sapun pentru igiena intima Herbagen – unul dintre cele mai bune produse de acest gen pe care l-am folosit pana acum.

DSC06932

Sampon pentru stralucire Yves Rocher si sampon Esther cu lavanda – doua sampoane potrivite pentru folosirea zilnica, curata parul bine fara sa il usuce sau agrese in vreun fel.

DSC06935

Gel de dus si lotiune pentru corp Avon Naturals, cu caise si shea – foarte potrivite pentru vara, arome delicioase… Lotiunea m-a surprins in mod placut, am constatat ca este ceva mai hidratanta fata de cum imi aminteam eu lotiunile din gama Naturals asa ca am folosit-o intens.

DSC06937

O alta crema de corp usoara si potrivita pentru vara a fost cea de la Farmec, cu extract de galbenele. Potrivita si pentru dupa epilare.

Scrub-ul Thai Spa si-a facut treaba foarte bine, cred ca este unul dintre acele produse care nu mai are nevoie de nici un fel de prezentare. Yummy, atat pot spune. Si extrem de potrivit pentru nevoile mele!

Crema anticelulita Resveratrox Forte de la Ivatherm – ritualul continua insa nu pot spune ca am gasit si crema minune. Nu m-a dat pe spate si ma bucur ca nu am cumparat-o in varianta full size, nu merita atatia bani.

DSC06938Cremele de maini sunt prezente in ritualul meu si pe timp de vara – Crema Alexandra am folosit-o intens acasa ( recunosc, m-a ajutat si iubitul din dotare) iar pe cea de la Gerocossen, mult mai light, am considerat-o potrivita pentru a sta pe biroul de la job. Ambele si-au facut treaba examplar.

DSC06943

Crema dupa plaja Ivatherm – folosita pentru pastrarea bronzului. Nu prea a mers smecheria. Plus ca nici nu mi s-a parut extrem de hidratanta.

Antiperspirant Lady Speed Stick – singurul folosit pe timp de vara!

Acetona  al carui nume nu il inteleg – cumparata pentru a se deplasa cu mine in vacanta fiind mica si cu sistem de inchidere sigur. Buna, insa raman la Farmasi si Cien!

Aaaa, si unul dintre multele ambalaje de dischete demachiante Softino. Cumparate si recumparate mereu si mereu!

Produse pentru ingrijirea si intretinerea tenului

DSC06941

Lapte demachiant Ivatherm pentru fata si ochi – da, pentru fata, big no pentru ochi. Am testat altele mult mai bune, totusi.

Crema antiimperfectiuni Gerovital – se afla printre preferate, o voi recumpara cu siguranta pentru ca face minuni pentru tenul meu.

Crema pentru conturul ochilor Royal Velvet Oriflame –  un produs care mi-a placut extrem de mult, sigur se va mai regasi printre borcanasele mele. Chiar mi-a oferit hidratarea necesara si pana acum nu a detronat-o decat un borcanas magic de la L’Oreal, Va povestesc si despre asta!

Diverse

DSC06945

Un Rimmel Scandaleyes – periuta prea mare mi-a dat batai de cap. La inceput nu mi-a placut deloc, dupa ceva timp parca si-a schimbat consistenta si altfel a stat treaba. Dar, periuta a ramas la fel de mare si sigur nu il voi mai cumpara. Mie imi plac cele subtirele🙂

Apa de toaleta Rose Fraiche Yves Rocher – printre preferatele din primavara, mi-a placut sa il folosesc in zilele mai calduroase pentru aroma fresh!

Balsam de buze Nivea Strawberry – folosit pe jumatate, a capatat un gust ciudat. Probabil ca voi mai incerca si alte variante de genul asta de la Nivea pentru ca mi-a placut.

DSC06946Multiminerale DasGesunde Plus  si Hofisil – cica pentru dieta pentru aport de vitamine si minerale. Cele efervescente imi plac si le folosesc atunci cand simt nevoia de dulce si nu am altceva la indemana. Au gust bun, altfel nu stiu de ce sunt in stare.

Hofisil-ul este un amestec de spirulina si aloe plus ceva ulei volatil de cimbru. Este recomandat in curele de slabire, mie imi place pentru ca, desi are efecte depurative, la mine functioneaza ca si vitaminizant. Spirulina e de vina! Daca mai si ajuta la dieta, de ce nu???

Deeeci, mai sunteti? Atunci va multumesc pentru rabdare si va invit sa va laudat cu „goliciunile” voastre… cosmetice, nu altfel!

Va pup!

9 gânduri despre “Empties of the month – iulie

  1. tu vb serios eu nu reussesc sa le termin si asta pentru ca nici nu vreau sa le termin daca sunt bune si ma inapc bine cu ele .

    • nu nuuu, rusine e atunci cand le arunci neterminate. Asa cum am spus si in articol, si eu m-am speriat cand am vazut cate am putut sa consum. Inca ma mai intreb cum de s-a intamplat🙂

Lasă un răspuns

