Favoritele lunii iulie

Azi e 30 iulie si nu imi vine sa cred ca s-a dus si luna asta. Din punctul meu de vedere, vara nu mai pare asa de interesanta acum si am o parere de rau care ma bantuie. Si anul asta parca nici vara cum trebuie nu am fost😦

Si pentru ca luna asta am lucrat in draci, ca asa ii sta bine clasei muncitoare, am incercat sa imi fac diminetile mai frumoase ajutandu-ma de potiunile mele magice, cum altfel ?!?

Putine sunt cele care m-au insotit zi de zi, poate ar mai fi fost si altele si le-am uitat, ca doar obsesia dureaza numai o perioada scurta, asa ca sa imi fie cu iertare.

Gata cu povestile…

DSC06928

Deci, daaaaaaaa… m-am machiat surprinzator de mult luna asta!

Cu fond de ten, pudra, bronzer, chiar si blush si tot ce mai trebuie. Chiar si ruj😀

Pudra Stay Matte Miss Sporty mi-a placut in mod deosebit luna asta, se potriveste perfect cu nuanta tenului meu bronzat si mai are foarte putin pana isi da duhul. Am inceput sa folosesc si perlele bronzante pentru contour sau chiar si pe post de blush si le ador pentru cum pun in evidenta bronzul care, din pacate se cam duce :((

Iar paleta Sleek Oh so Special m-a facut sa ma simt …speciala🙂

DSC06929

Descoperirea lunii a fost crema contur pentru ochi L’Oreal Triple Active care este absolut geniala. Mai multe va spun intr-un articol separat caci se merita.

Si la final, ceva literatura glossy🙂

Voi ati incercat pana acum vreunul din produsele prezentate mai sus? Ce ati folosit cel mai mult in luna iulie?

3 gânduri despre “Favoritele lunii iulie

  1. Cum e pudra de la Miss Sporty? E matifianta, face fata caldurii (nu ca am avea prea multa, but still).

    Foarte bine ai facut ca te-ai machiat ca la carte, asa ne sta bine😀 Iar Oh So Special e to die for…

    Te pup!

Lasă un răspuns

