Cateva cuvinte…

Astazi este 25 iulie, este ziua cand mai intorc o pagina in calendarul varstei mele. Sunt doar 24 de anisori de cand ma aflu pe acest pamant. Pentru unii ar putea parea destul, pentru mine sunt inca putini si recunosc ca inca am impresia ca sunt un copil. Nu stiu de ce acest numar/ aceasta varsta inca nu imi ispira maturitate. Sunt sigura insa ca anul viitor altfel va sta situatia.

Ciudat este ca si in  adolescenta am avut sentimentul asta intre 16-18 ani. La varsta de 16 ani toata lumea imi spunea ca s-a cam terminat cu copilaria iar eu inca aveam impresia ca varsta mea este undeva pe la 10-11 ani. Odata ce am implinit 17 si apoi 18 ani m-a trezit adult peste noapte. Deci, acum ca v-am demonstrat ca sunt aproape ciudata, va invit sa imi spuneti ce sentimente va mai incearca si pe voi an de an, odata cu inaintarea in varsta…

Pentru mine, fiecare zi de nastere inseamna un nou inceput, un inceput pe care il traiesc ceva mai intens decat sfarsitul de an calendaristic la care se raporteaza majoritatea. Anul „nou” in care pasesc cu incredere sper sa fie mult mai bun decat cei ce s-au scurs. Am un proiect frumos la care lucrez in continuare si sper ca in toamna asta sa se si materializeze. Imi doresc, de asemenea, o avansare in ceea ce priveste cariera mea si sper ca lucrurile sa se lege intr-un continuum frumos. Imi doresc sa am putearea si timpul necesar sa scriu in continuare aici si mai ales, sa reusesc sa va cunosc pe voi mai bine si sa leg prietenii noi.

Si pentru ca vorba lunga ii saracia omului, restul filosofarilor si trairilor ce ma incearca acum le pastrez numai pentru mine iar pe voi va pup si va imbratisez cu drag !

8 gânduri despre “Cateva cuvinte…

  1. La multi ani! Sa ai parte de tot ce ti-ai dorit, de sanatate si putere de munca ca sa duci toate proiectele la capat!
    Ce varsta frumoasa, as da si eu 10 ani inapoi sa mai fiu ca tine;)

Lasă un răspuns

