It’s TAG time… again

In ultima perioada am primit doua nominalizari la Liebster Blog Award, una de la Claudia si una de la Lorena, asa ca a sosit timpul sa le raspund.

Fetelor, va multumesc pentru nominalizari!

aw

Regulile sunt urmatoarele :

1.Cand primesti tag-ul multumeste-i persoanei care te-a nominalizat si posteaza pe blog link-ul ei.
2.Scrie 11 lucruri aleatorii despre tine.
3.Raspunde la setul de 11 intrebari primite.
4.Alege 11 bloguri care te inspira (cu un numar de followers sub 200) si lasa link-urile lor in postul tau.
5.Creeaza un set de 11 intrebari pentru ei.
6. Lasa-le cate un comentariu celor nominalizati pentru a face tag-ul.

Cum punctul 1 l-am rezolvat deja, voi trece la cele 11 lucruri despre mine pe care trebuie sa vi le impartasesc.

1. Salivez de vreun an dupa coliere statement viu colorate si nu ma pot decide sa imi cumpar unul sau mai multe. De fiecare data dau inapoi, gandindu-ma ca nu voi avea ocazii sa le port. Silly me …

2. Periodic ma apuca cate o obsesie cosmetica. Tocmai am trecut (sper) de obsesia cremelor de corp!

3. Ma gandesc serios sa ma inscriu din nou la facultate😀

4. Prefer sa merg sa cumparaturi singura, in tihna, fara sa ma simt presata.

5. In sfarsit mi-am creat un obicei din a ma machia zilnic, cat mai complex posibil – depinde atat de timpul pe care il am la dispozitie dar si de starea de spirit!

6. In vara asta aproape ca nu am purtat deloc fuste/ rochii,  prefer blugii, ceea ce este extrem de neobisnuit pentru mine.

7. Imi place sa port tocuri insa sunt destul de chinuitoare pentru picioarele mele.

8. Am foarte putini prieteni. Iar cea mai buna prietena a mea, asa cum fiecre din noi cunoastem notiunea, a disparut la sfarsitul liceului, dupa o dezamagire urata. Din pacate nu ma mai pot apropia de oamenii din jurul meu intr-atat de mult si uneori chair simt lipsa unei ” cele mai bune prietene”.

9. Imi doresc foarte mult o fetita, poate si din motivul expus mai sus.

10. Imi place sa gatesc, gasesc aceasta activitate relaxanta.

11. Incep sa devin obsessed de trend-ul vintage.

Intrebarile adresate de Lorena sunt:

1. Ce produs cosmetic porti zilnic in geanta?
Balsamul de buze, chiar daca nu il folosesc foarte des. Si un deodorant🙂
2. De cand ai inceput sa acorzi mai multa atentie ingrijirii tenului?
Sunt cativa ani de cand sunt preocupata de aspectul tenului meu insa, am inceput sa citesc foarte mult in ultimul an.
3. Ce produse cosmetice romanesti iti plac?
Multe… Folosesc produse cosmetice de la Farmec, Cosmetic Plant, Hofigal, Gerocossen, Favisan cu placere
4. Ce ai invatat de la bloggeritele de beauty?
Asta este o intrebare dificila. Am invatat multe lucruri, de la trucuri de ingrijire si machiaj la tehnici de machiaj, cum sa faci shopping cu cap, cum sa citesc o lista de ingrediente, despre surse de informare viabile… nu stiu, nu imi vin acum in minte toate lucrurile insa de cand am inceput sa urmaresc blogosfera de beauty ma simt mult mai increzatoare in tot ceea ce fac legat de acest domeniu.
5. Care sunt produsele fara de care nu poti rezista pe timpul verii?
Deodorant!!! si crema cu protectie solara.
6. Urmaresti bloguri din strainatate? Daca da, care sunt cele care te inspira si iti plac cel mai mult?
Sunt cateva: Temptalia, Polish and Pearls,
7. Mergi la solar?
Nu, nu sunt de acord cu acest procedeu cosmetic!
8. In ce stadiu iti vezi blogul peste 10 ani?
Oooo, imi doresc sa progresez pe zi ce trece si sa il transform intr-un coltisor unde fiecare femeie sa se regaseasca🙂
9. Care este cantareata ta preferata?
Nu am o preferata, imi plac multe: Patricia Kaas, Celine Dion, Edith Piaf, Shania Twain, etc
10. Care este filmul tau preferat?
Same thing – The Devil Wears Prada, Twilight, Sweet November, The Holiday…
11. Ce iti cumperi cel mai mult? Haine sau cosmetice?
Cosmetice si haine… sunt dependenta de shopping, spre disperarea apropiatilor mei!
Intrebarile Claudiei sunt:
1. Daca ar fi sa alegeti un singur produs de beauty care sa va caracterizeze, care ar fi acela?
Nu cred ca pot alege numai unul, toate imi sunt indispensabile :))
2. Ce apreciati cel mai mult la o persoana?
Sinceritatea.
3.Ce conteaza mai mult – frumusetea interioara sau frumusetea exterioara?
Cea interioara, bineinteles. Dar conteaza mult si aspectul exterior si aici ma refer la ceea ce face fiecare persoana pentru sine, nu neaparat la frumusete care e relativa!
4.Care este primul produs de beauty pe care l-ati folosit?
Oja! Si crema de fata a mamei🙂
5. Cand alegeti un produs de beauty, cititi eticheta sau va lasati seduse de culori si miresme?
Depinde de starea de spirit, dar ambele sunt valabile in ceea ce ma priveste.
6. Sunteti shopaholice sau cumparati cumpatat?
Oooo, shopaholica!!!
7. Ce va face sa reveniti pe un blog?
Modul de a scrie al posesoarei/lui.
8.Cum v-ati caracteriza intr-un singur cuvant?
Intriganta!
9.Fusta sau pantaloni?
Rochie! Dar port de toate🙂
10. Care a fost cel mai scump produs de beauty achizitionat care v-a placut si pe care l-ati recomanda?
Habar nu am, nu folosesc produse scumpe, ma doare sufletul sa arunc atatia bani pe o reclama.
11.Care a fost cel mai ieftin produs de beauty achizitionat care v-a placut si pe care l-ati recomanda?
Mmmm, demachiantul Farmec Natural din sfera ingrijirii siiii… fondurile de ten Farmasi din sfera make up. Asa la prima strigare, sunt convinsa ca lista poate fi lunga in acest caz.
Peste celelate etape voi ari, asta pentru ca am vazut deja ca multe dintre fete au facut acest tag. Va invit insa sa impartasiti cu mine cateva lucruri despre voi, in sectiunea de comentarii. Sau poate sa raspundeti la vreuna din intrebarile fetelor. Ce spuneti?

4 gânduri despre “It’s TAG time… again

  1. Multumesc frumos ca ai raspuns intrebarilor:)
    Sa stii ca ma regasesc si eu aproape in toate cele 11 lucruri despre tine:D. Nici eu nu am multi prieteni si nici o prietena cea mai buna pentru ca m-au dezamagit persoanele din jurul meu si nu mai pot sa am incredere „oarba” in oameni:D.
    Te pup si mi-a facut placere sa aflu cateva lucruri despre tine:)

    • Mi-a facut placere sa fac tag-ul. Stiu, si eu am incredere oarba in oameni si de cele mai multe ori sfarsesc suferind. Problema ca eu nu prea reusesc sa ma dezvat de obicei si inca mi se mai intampla sa acord prea mult credit celor din jurul meu.

      Te pup🙂

  2. Multumesc ca ai preluat tagul! Si eu ma gandesc sa incep o facultate😀
    In ceea ce priveste BFF, pot sa spun ca sunt fericita. Chiar daca timpul nu ne mai permite sa ne vedem in fiecare zi, stiu ca mereu e acolo pentru mine si eu pentru ea.

Lasă un răspuns

