Haul de vacanta :)

Unul dintre motivele pentru care vacanta de anul acesta a fost foarte frumoasa este si …shoppingul.  Unii ar putea fi de parere ca am exagerat putin, eu spun ca se putea chiar mai bine, asa ca sunt curioasa voi ce parere aveti???

Inca de acasa am stiut ca vreau multe cosmetice pe baza de trandafir bulgaresc, ca doar pentru asta sunt vestiti vecinii nostrii!

Si am reusit sa cumpar cate ceva ( vreo 3 plase, noroc ca multe au fost facute cadou, ca altfel nu stiu unde le depozitam )

DSC06897

Cateva sapunuri: unul exfoliant cu trandafiri, unul cu efect anticelulitic si burete incorporat tot cu trandafiri si unul cu aroma de liliac, ca tare bine mai miroase.

DSC06896

Alte sapunuri, cica naturale… cert e ca aromele sunt geniale si eu oricum nu folosesc sapun decat pe maini asa ca …

DSC06895

Ulei multifunctional cu argan si trandafiri, care miroase genial si un gel de dus.

DSC06893

Apa de trandafiri ( care poate fi folosita inclusiv la gatit :D) si lotiune anticelulitica…

DSC06891

Masca exfolianta cu trandafiri pentru fata, bifazic – ulei de argan si apa de trandafiri si… un ser cu extract de bujori.

DSC06889

Crema pentru maini cu liliac, crema pentru maini cu lavanda si crema pentru picioare cu trandafiri. Din pacate, crema pentru maini cu trandafiri nu a mai ramas si pentru mine😦 (v-am zis eu ca puteam mai bine de atat :P)

DSC06888

Lotiune pentru corp cu trandafiri albi, unt pentru corp cu trandafiri si vin si un scrub pentru corp cu bujori.

Pe langa acestea am mai cumparat si multe seturi ce contineau diverse produse cu extract de trandafiri ( crema de maini, sapun, gel de dus, crema de corp)  drept cadou pe care nu am mai apucat sa le fotografiez.

Si… nu stiu daca stiti insa in Bulgaria poti gasi cate un fake pentru aproape orice produs:  haine, bijuterii, ceasuri, accesorii parfumuri… orice

Ce??? Credeti ca eu m-am putut abtine? In general nu sunt impotriva fake-urile atat timp cat admiti ca ceea ce detii este o copie. Iar copia trebuie sa fie destul de buna, ca altfel devine extrem de kitchos. Nu stiu, voi ce parere aveti despre acest subiect?

Eu am plecat de la tarabe cu cateva copii dupa parfumuri celebre. Le-am putut testa si sunt niste copii foarte reusite si, din cate mi s-a mai povestit, sunt si destul de persistente. Eu inca nu am testat rezistenta lor  dar asta este un aspect discutabil, depinde de fiecare in parte.

Asadar, captura mea:

DSC06900

Am mai cumparat si doua barbatesti insa au disparut foarte repede.

In general, toate produsele au avut preturi decente. De exemplu, pe cele 6 parfumuri am platit numai 50 de leva ( aprox 100 lei) iar cosmeticele cu trandafiri au fost intre 2 si 10 leva.

Daca toate tarabele cu diverse ( a se citi copii) le gasiti in statiuni, cu cosmeticele treaba sta altfel. Statiunile sunt pline de tarabe care le vand insa preturile sunt destul de umflate. Cel mai bine este sa le cautati prin supermarket-uri/ mall. In Varna, mall-urile au preturi decente insa le gasiti si in supermarket-urile gen Kaufland sau cele locale. Sfatul meu este sa verificati  preturile inainte de a cumpara.

Inca nu am apucat sa testez produsele, am inceput sa folosesc doar crema anticelulitica pentru ca cea veche s-a terminat si am testa putin uleiul, din curiozitate. Cele doua produse imi plac pentru inceput insa voi reveni cu pareri pe parcurs.

Stiu, a fost cam lunga postarea asta, sper insa ca nu v-am plictisit prea tare. Eu sunt incantata de achizitiile mele. Voi ce parere aveti? Asa-i ca meritam mai mult ?🙂

12 gânduri despre “Haul de vacanta :)

  1. Cati trandafiri :x!
    Sa le folosesti sanatoasa!
    Si eu aveam ganduri sa ma duc la Bulgari anul asta,dar se pare ca planurile mele nu se potrivesc cu alte aspecte🙂,dar daca merge cineva dintre cunoscuti,clar ii fac o listuta alaturi de niste banuti,pentru ca ma tenteaza prea mult copiile parfumurilor:D.Eu chiar nu am nimic impotriva copiilor,atat timp,cum ai spus si tu,nu sunt kitchoase si atata timp cat se recunoaste ca nu e un produs original.Si eu care ziceam ca nu-mi mai iau parfumuri…pfff :))

    • Multumesc!
      Ehhh, si la noi planurile ar fi fost altele initial. Planetele se vor aseza si pana la urma va fi bine, iti spun din experienta.
      Ha, ha … si eu am zis la fel de ceva timp si tot la parfumuri imi zboara ochii :))

  2. Mi-am luat si eu din vacanta in Bulgaria sapun cu aroma de ciocolata. Mirosea delicios , am fost fascinata de el , insa atunci cand am ajuns acasa am fost foarte dezamagita pt ca mainile mele nu miroseau deloc si nici nu prea isi indeplinea rolul de sapun. In schimb , mi-am cumparat si un balsam de buze cu trandafiri( a costat 2 leva) , care mirosea demential si a fost foarte foarte bun.

    • Ce dezamagire😦 probabil ca le voi tine nefolosite cat mai mult timp pentru a ma bucura de aroma lor.
      Am vazut si eu mai multe variante de balsam de buze insa nu am cumparat niciunul. Am suficiente ratacite pe acasa.

Lasă un răspuns

