Cateva impresii post-vacanta

Fuse, fuse si se duse😦 Da, vacanta la mare de anul acesta a trecut atat de repede… eu una inca nu m-am trezit si inca ma mai visez lungita pe un sezlong la soare, cu un frappe in mana…

Anul acesta am ales un sejur in Bulgaria, la Nisipurile de Aur, hotel Astera (4*) cu regim ultra all inclusiv. Pentru mine este prima vacanta in Bulgaria si ma declar incantata. Vacanta a fost frumoasa, am intalnit oameni cu mult bun simt, locuri frumoase, conditii excelente, mancare buna… cred ca voi renunta la litoralul romanesc😦

La intoarcere spre casa am poposit si la Balcik, un loc pe care imi doream foarte mult sa il vizitez!

Vremea a fost buna, cu mult soare, chiar si apa marii a fost acceptabila asa ca ma pot lauda si cu o baita printre valuri, bronzul frumos si sanatos.

Am facut multe cumparaturi, bazarul din statiune era plin cu tot felul de tentatii… cu greu m-am limitat😀 … urmeaza un haul cat de repede🙂

Cu dieta a fost mai greu asta pentru ca meniul nu prea a corespuns cu cerintele dietei asa ca m-am bucurat din plin de vacanta si am cam renuntat la Dukan pentru o saptamana. Din pacate m-am intors acasa cu 4 kg in plus, conform cantarului. Mie mi se par cam multe, nu stiu ce sa zic… eu nu simt ca ar fi chiar 4 si nici oglinda nu prea e de acord cu cantarul. Vom vedea… am revenit la dieta inca de sambata si astept rezultate😀

Si pentru a recupera cat mai repede voi incerca sa ma tin si de programul 30 days Shred despre care am citit enorm de multe lucruri bune, sper sa si reusesc!

Astazi inchei postarea, de maine ma apuc de treaba serios, trebuie sa va povestesc despre cumparaturile ce le-am facut, am si un cos plin cu produse pe care le-am dat gata in luna ce a trecut, o mica surpriza pentru voi… asa ca sper sa ma iertati pentru putinul de care sunt in stare astazi!

Va pup si va doresc o luna minunata, cu mult soare !

2 gânduri despre “Cateva impresii post-vacanta

Lasă un răspuns

