Am Farmec Natural!

Aceasta postare este programata, eu va salut de pe plaja. Astept parerile voastre si va promit ca ma inorc cu surprize.

Stiu, stiu ” lauda de sine nu miroase a bine” dar chiar am!

Cei de la Farmec au lansat in aceasta primavara gama NATURAL si inca de cand am citi newsletter-ul voiam sa le am pe toate spre testare. Cu acest lucru m-a ajutat si nebuloasa.info, castigand pe blogul ei un minunat premiu constand in produse Farmec printre care si demachiantul 2 in 1 cu galbenele si crema soft regeneranta, tot cu galbenele.

DSC06787

Demachiantul a devenit in scurt timp favoritul meu. Curata machiajul extrem de bine si repede, nu e lipicios, nu este gras, nu usuca tenul, nu mi-a provocat reactii adverse si poate fi folosit inclusiv pentru ochi.

DSC06793

DSC06794

Vreti mai multe? Este extrem de ieftin, in jur de 10 lei, depinde de unde il cumparati si vine intr-o cantitate de 200 ml. Ambalajul este alb opac, sistem de dozare ok.

Crema de corp soft este intr-adevar soft. Are mai degraba consistenta unei lotiuni decat a unei creme.

DSC06790

Este recomandata a fi folosita pentru corp si fata insa eu nu am curaj sa imi pun pe fata aceeasi crema cu care ma dau pe corp. Este hidratanta, usoara, intre repede in piele, nu lasa pelicule dubioase. Este calmanta si ador sa o folosesc dupa epilare, fie cu epilatorul, fie cu lama. Calmeaza pielea foarte bine si, din punctul meu de vedere are un mare plus: asta inseamna ca extractul de galbenele chiar este prezent.

DSC06792

Pe mine m-au convins cu gama acesta, aici am povestit si despre crema contur pentru ochi cu argan. As vrea sa mai incerc si alte produse din gama si ma bate gandul sa incerc chair si un sampon. Voi ce imi recomandati?

Ati folsit pana acum vreun produs din gama Natural ? V-au fermecat sau nu noile produse?

4 gânduri despre “Am Farmec Natural!

Lasă un răspuns

