Bifazicul Nivea – surprize, surprize!

Inca de cand am inceput sa port machiaj am fost constienta de necesitatea demachierii. Chiar si atunci cand am fost extrem de obosita m-am demachiat, fie si numai cu un cleaser, insa nu prea imi aduc aminte sa fi sarit peste acest pas.

Mult timp am folosit pentru ochi acelasi demachiant folosit pentru fata, insa niciodata nu mi-a placut sa imi frec ochii si sa raman cu genele pe discheta demachianta incercand sa dau jos rimelul. Asa ca usor, usor m-am obisnuit sa folosesc bifazice iar acum nu ma mai pot demachia fara ele :))

Dintre toate cate am incercat pana acum trebuie sa recunosc ca preferatul meu este cel de la Nivea. Si e putin dubios pentru ca eu niciodata nu am facut vreo pasiune pentru produsele Nivea.

DSC06537

Imi place enorm pentru ca dizolva machiajul ochilor foarte repede. 30 de secunde tin discheta pe ochi sa se inmoaie machiajul si apoi sterg finut, spre gene, pentru a fi sigura ca nu raman urme de rimel.

E putin mai uleios decat altele dar asta nu reprezinta o problema pentru mine. Eu folosesc produse solubile in apa intotdeauna. Lotiunea tonica sau apa micelara reprezinta si ele o solutie pentru indepartarea peliculei uleioase.

Si, ca o mica paranteza, dupa ce s-a terminat nu l-am cautat foarte atent si am insfacat la repezeala un Balea de pe raftul Dm-ului, stiind ca l-am mai folosit in trecut si mi-a placut. Bleahhh, apa de ploaie fata de Nivea …

Ambalajul este si el foarte dragut, mi se pare elegant dar nu ma intrebati de ce, ca nu are nimic special. Dozarea este eficienta, nu am avut probleme sa curga prea mult sau pe langa, se separa destul de greu.

Vine in sticluta de 125 ml si costa in jur de 20 lei, depinde de unde il cumparati. Insa l-am vazut mai tot timpul la promotii, eu am dat pe el vreo 12 lei. Cred ca in Kaufland l-am zarit cel mai ieftin, maxim 15 lei, daca imi aduc bine aminte.

In ultimul timp ma tot atrag produsele Nivea, mai ales cu toate lansarile… imi doresc sa incerc lip butter-urile si noua lotiune de corp ce se foloseste in timpul dusului. Aaaaa, si mai vreau si crema energizanta cu goji!🙂

Ati incercat demachiantul Nivea? Ce parerea aveti despre el? Care e demachiantul vostru preferat pentru ochi?

5 gânduri despre “Bifazicul Nivea – surprize, surprize!

Lasă un răspuns

