Gradient :)

Ehhh, e luni din nou, ce bucurie pe capul nostru. In sfarsit soarele se mai arata si el, sper sa se fi terminat cu vremea aia mohorata care m-a obosit terbil.

Pentru ca ieri soarele a stralucit asa frumos pe cer, talentul m-a chinuit putin si mi-am vopsit unghiutele in culori vesele, degrade…

DSC06775

Nu este chiar cea mai reusita manichiura gradient a mea, nu am avut rabdare suficienta sa se usuce primul strat de oja (baza) asa ca a iesit si putin texturata insa ma binedispune🙂

Am folosit : baza Calcium gel Orkide, Gabrini elegant 316 poentru baza si Clasics Glamour 166 pentru a crea degrade-ul, top coat Essence.

DSC06769

DSC06771

Nuanta de roz de la Gabrini este sidefata si imi aduce aminte de colectia de oje a mamei, la care atentam mereu in copilarie. Vara, in vacantele mari aveam voie sa imi fac unghiile asa cum doream insa variantele erau destul de putine pentru ca mama mea folosea numai alb si nuante de crem/bej/ maro foarte deschis. Si toate erau sidefate🙂 Tin minte ca am vazut la un moment dat un roz superb in vitrina magazinului din localitate si mi-a trebuit vreo saptamana sa o conving sa o cumpere :))

In alta ordine de idei, de abia acum observ cate oje Gabrini am in colectie. Imi plac foate mult, sunt rezistente si pigmentate, la majoritatea este suficient un singur strat pentru acoperire uniforma iar in ultimul timp au scos niste nuante absolut dementiale. Am vazut de curand vreo trei nuante de verde pe care le-am tot studiat si am plecat de la stand fara sa le cumpar. Acum imi sta mintea numai la ele si de abia astept sa pun mana pe ele. Unde mai pui ca nu costa decat 2.5 lei.

DSC06776

Ce spuneti de unghiutele mele? Dar despre ojele Gabrini ce credeti: le-ati folosit? V-au placut?

4 gânduri despre “Gradient :)

Lasă un răspuns

