Cosmetice L.A. Colors

Unul dintre obiceiurile pe care am tinut sa le cultiv in ultimul an a fost acela de a ma machia in fiecare zi, la serviciu (a se intelege si altceva in afara de fond de ten ). Astfel nu as mai fi irosit produsele pe care le aveam sau le cumparam.

Desi prin liceu am avut si eu o perioada cand foloseam in draci farduri cat mai inchise si nelipsitul creion negru ADA, acum imi place sa ma machiez cat mai natural, in nuante de crem, maro, roz, griuri deschise.

Nu am foarte multe farduri, orice as vrea sa cumpar se aproprie foarte mult de ceea ce detin deja asa ca renunt destul de repede.

Printre norocoase, am acasa doua paletute LA Colors despre care vreau sa va vorbesc astazi.

Paletutele sunt din gama 5 Color Metallic, asa cum se poate observa din titlu contin cate 5 pastilute de farduri in nuante metalice.

DSC06752

Mi-am ales nuante de marouri,aurii, potrivite pentru pielea bronzata. Cel putin mie asa mi se pare…🙂

Culorile sunt puternic metalizate, eu le folosesc atat la machiajul de zi cat si la cel de seara pentru ca nu sunt foarte stridente. Sunt destul de pigmentate si rezistente – eu nu prea folosesc baza de machiaj ziua, din lipsa de timp dimineata, insa rezista pe pleoapele ele vreo 8 ore, cam pana ma introc acasa de la job, fara sa se straga in linii inestetice. E adevarat, culoarea se mai estompeaza putin pana ajung acasa dar, atat timp cat nu se aduna eu sunt multumita. La cat costa o paletuta – 12 lei- , nu am ce sa cer mai mult.

L.A. Colors Fabulous

DSC06753

DSC06754

L.A. Colors Tea Time

DSC06755

DSC06756

Din pacate, nu va pot arata un machiaj adevarat, nu ma pricep foarte bine la machiaje elaborate, de obicei folosesc machiaj simplu, o singura nuanta, blenduita usor spre exterior. Insa incerc sa exersez cand mai am timp, pentru imi doresc foarte tare sa invat.

Tot de la LA Colors mai am si un fond de ten care este insa o mare dezamagire. Nu ma pot plange de mare paguba, a costat putin.

DSC06757

Fondul de ten Liquid Makeup are 30 ml, un ambalaj dragut, prevazut cu pompita si costa numai 15 lei. Toate bune si frumoase pana il pui pe fata. E ca si cum nu ai pune nimic. Intra pur si simplu in piele si atat. Nu acoperire, nici macar o urma de uniformizare.

DSC06761

Mai mult de atat nu am de comentat, dupa ce am incercat sa il pun pe fata si am vazut cum se comporta, l-am aruncat intr-un colt. Culmea e ca pe mana se comporta mai bine :))

Cam aceasta este experienta mea cu cosmeticele LA Colors. Din punctul meu de vedere sunt o alegere buna pentru fetele incepatoare, sunt ieftine si destul de bune pentru a exersa arta machiajului, vin in culori destul de variate. Ale mele sigur isi merita banutii si nu regret achizitia.

Cosmeticele La Colors le puteti gasi pe Make-up Shop, alaturi de alte brand-uri.

Voi ati folosit cosmetice L.A. Colors? Ce parere aveti despre ele?

3 gânduri despre “Cosmetice L.A. Colors

Lasă un răspuns

