Apa de trandafiri Naturalis

Unul dintre produsele indispensabile din rutina mea de ingrijire este lotiunea tonica. Nu simt ca am facut ce trebuie daca trec peste folosirea ei.

De-a lungul timpului am folosit atat clasicele lotiuni tonice, de obicei din aceeasi gama cu crema, dar si ape florale.

Unul dintre produsele care mi-au placut in mod deosebit in ultimul timp a fost apa naturala de trandafiri Naturalis, de la Catena.

DSC06535

Folosesc lotiunea tonica/ apa florala atat pentru a imi sterge ultimele urme de machiaj dar si pentru revitalizarea tenului. Dimineata o mai folosesc si in locul demachiantului pentru a imi curata tenul.

Apa de trandafiri de la Naturalis mi-a lasat  o impresia mai mult decat buna, mai ales ca nu am avut prea multe asteptari de la ea, la pretul pe care il are. In general, produsele naturale sunt scumpe asa ca e de inteles de ce am fost sceptica.

– curata/indeparteaza eficient urmele de machiaj

-nu sensibilizeaza zona ochilor

-nu usuca tenul

– nu e lipicioasa, nu lasa nici un fel de film in urma folosirii

– nu mi-a provocat nici un fel de reactii alergice.

Apa de trandafiri Naturalis o gasiti in lantul de farmacii Catena, fiind importata de catre acestia din Bulgaria.

O sticla de 330 ml costa 19 lei . Daca aveti card o puteti cumpara cu aproximativ 15 lei, o afacere extrem de buna.

Apa de trandafiri are proprietati regeneratoare, tonifiante si antirid, prelungind tineretea pielii si redandu-i vitalitatea si tonicitatea. Ea este des utilizata in tratamentele estetice pentru detoxifierea pielii. De asemenea, este de ajutor pentru pielea inflamata, sensibila, cu probleme (acnee).

Dupa folosirea regulata, dimineata si seara, pot spune ca am avut rezultate vizibile in ceea ce priveste aspectul tenului meu, cosuri mai putin inflamate, urme lasate de cosuri estompate, un ten mai luminos, mai curat.

Mama mea lucreaza intr-un mediu destul de toxic, cu mult praf, ea deja avand tenul sensibil. In aceea perioada cu temperaturi ridicate a avut o eruptie destul de urata pe fata cauzata de praf si murdarie si a tratat-o cu aceasta apa de trandafiri, Dupa vreo doua saptamani jumate de uns cu creme si alifii, apa de trandafiri a salvat-o in mai putin de o saptamana. Roseata si inflamatiile au disparut complet. Imi pare rau ca nu am niste fotografii before and after😦 ca sa vedeti rezultatele uimitoare. Acum nu ii mai lipseste din casa, folosind-o in fiecare zi. De multe ori imi povesteste ca nici macar nu mai aplica crema dupa folosirea acesteia.

Singurul punct slab pe care i l-am gasit acesteaia a fost parfumul extrem de puternic. Miroase bine, intr-adevar, nu este un parfum artificial, dar e prea mult, cel putin pana te obisnuiesti. Mie mi-a luat cam o saptamana, cu multa incapatanare😛

Eu cred ca este un produs demn de luat in seama. Pretul mic si rezultatele buna o recomanda. Eu una am recumparat-o si o folosesc cu placere in continuare, chiar daca nu cu atat de multa religiozitate ca la inceput.

Din gama Naturalis am mai folosit demachiantul pe care l-am prezentat aici

Voi ati incercat apa de trandafiri Naturalis?

6 gânduri despre “Apa de trandafiri Naturalis

  1. Super, ma bucur de review-ul tau, chiar am vazut produsul la catena si ma gandeam daca sa-l cumpar sau nu, ca imediat mi se termina lotiunea tonica ( de la nivea am acum, care s-a comportat si ea destul de bine ). Am si card, deci o sa merg sa cumpar🙂 Merci fain! Pupici

  2. Si eu o am de vreo 3 saptamani,insa ma deranjeaza mirosul,curata si improspteaza foarte bine precum ai zis insa datorita mirosului n-am sa o recumpar .oricum deja am gasit o alta apa de trandafiri la plafar si pe aceea o ador ca nu are acelasi miros deranjant ca si aceasta🙂 Ma bucur ca t-iam descoperit blogul ,te invit si pe la mine
    http://buburuzacuatitudine2008.blogspot.ro/

  3. chiar sunt suparata, De ce au voie sa minta ca nesimtitii ? Cum adica „naturala” daca ingredientele sunt : citronellol, geraniol, phenoxyethanol ? Cititi cat de nocive sunt aceste chimicale, mai ales ultimul ! M-am lasat pacalita si am cumparat, dar nu se va mai repeta ! Am gasit alt produs cu adevarat natural, putin mai scump la un Plafar, nu dau numele ca veti crede ca sunt din partea firmei respective, vreau sa stiti ca exista Apa de Trandafiri pura, fara chimicale.

Lasă un răspuns

