Nu mai este :(

Da, oja mea preferata s-a terminat. De fapt, cred ca mai este asa, cat pentru cateva manichiuri, insa nu mai pot ajunge cu pensulica la ea😦

Desi este o oja extrem de ieftina – cand am cumparat-o acum vreo 4 ani cred ca nu a costat mai mult de 2 lei , este de la Madonna- a fost preferata mea datorita nuantei superbe si a consistentei.

Nuanta este un roz zmeura extrem de frumos, pe care inca nu l-am gasit la nici un alt brand. Si nici de la Madonna nu am mai vazut deloc oje in ultimul timp.

Consistenta perfecta, de atata amar de timp nu s-a schimbat absolut deloc, acopera perfect dintr-un singur strat, luciu deosebit.

DSC06748

DSC06745

DSC06751

Nuanta nu este redata cu exactite in fotografii, insa ultima este mai apropiata de realitate.

Daca ati vazut pe la vreun alt brand o nuanta asemanatoare, va rog sa imi spuneti.

Altfel, va place manichiura mea? Ce spuneti de nuanta ojei?

2 gânduri despre “Nu mai este :(

Lasă un răspuns

