Preferatele lunii mai

In luna mai, trebuie sa recunosc, am avut si cateva preferate. Asa cum v-am mai spus, nu obisnuiesc sa postez in fiecare luna un astfel de articol pentru ca nu schimb atat de des produsele cosmetice.

Luna aceasta facem exceptie si va prezint…

DSC06742

Acestea au fost produsele dupa care am intins mana cel mai des🙂

Demachiantul Farmec Natural cu galbenele este unul dintre cele mai bune demachiante incercate de mine. Curata foarte bine, nu trebuie insistat, nu laa urme grase, e perfect!

Crema antiimperfecrtiuni de la Gerovital Plant m-a ajutat sa am un ten frumos si cu mai putine semne lasate de acnee. Am folosit-o mai mult dimineata pentru ca nu imi ingrasa tenul si este si o excelenta baza de machiaj. Chiar daca nu are SPF, pe mine nu ma deranjat, am aplicat fond de ten cu protectie solara.

Crema pentru ochi Royal Velvet Oriflame este o crema foarte hidratanta, destinata tenului matur. Pielea mea uscata din jurul ochilor a apreciat putearea de hidratare, liniile fine putin estompate … o alegere buna.

Ca si parfum am preferat o aroma fresh, primavaratica… Rose Fraiche de la Yves Rocher… macar asa am simtit si eu primavara…

Voi ce preferate ati avut in mai? Ati folosit vreunul din produsele de mai sus?

5 gânduri despre “Preferatele lunii mai

  1. Ma bucur ca e buna crema de la Gerovital Plant:d
    o sa o incerc si eu pentru ca am cateva semne lasate de cosuri, ten gras si cred ca mi-ar fi de ajutor:)
    Pupici:*

  2. Am folosit crema antiimperfectiuni de la Gerovital Plant, dar pentru ca o primisem cadou, nu am recumpărată-o după terminare pentru că nu cred în puterea ei. E doar experiența mea…

Lasă un răspuns

