Empties of the month – mai

Dragele mele, va salut din fata laptop-ului si a unei cafele aburinde. Va urez ” La multi ani”  voua, sufletelor de copil, si va doresc o zi senina si calda, in compania a cat mai multi copii!

Mie, personal, inca nu imi vine sa cred ca este iunie. Ma uit pe geam si vad o vreme urata, nori si frig. Sper sa se termine cat mai repede cu vremea asta si sa iasa soarele, sa ne putem etala sandalutele si rochitele inflorate in voie.

Astazi va voi prezenta in cateva cuvinte produsele pe care am reusit sa le consum in luna mai.

Imagine de ansamblu

DSC06737

Sa le luam pe rand… incep cu produsele destinate ingrijirii parului

terminatemai

Samponul Gerocossen Capilar+  l-am prezentat aici, este un produs bun, imi mentin parerea, insa nu stopeaza caderea parului decat atat timp cat este folosit.

Samponul Esther cu aloe si miere, de la Apimond, este un produs pentru folosire zilnica, curata bland, fara sa agreseze scalpul.

Balsamul pentru par brunet de la Balea este unul dintre produsele destul de laudate in ultimul timp in blogosfera. Nu pot decat sa spun ca este un produs care mi-a placut si m-a facut curioasa sa incerc si alte produse din gama Balea pentru par. Urasc insa faptul ca lasa pete in urma; bine macar ca se curata usor.

Produsele pentru ingrijirea corpului

DSC06739

Unturile Thai Spa/ Fennel sunt printre preferatele mele cand vine vorba de creme de corp. Le ador atat pentru hidratare cat si pentru arome. De pret nu mai vorbim, mai ieftin de atat chiar nu cred ca se poate. Cel cu cacao l-am imapartit cu iubitul din dotare, cel cu plumeria l-am tinut numai pentru mine. Urmeaza si alte arome.

O data ce am inceput dieta, am inceput sa aplic crema anticelulita in fiecare seara. Un tub de Supliform s-a dus, l-am inceput pe al doilea. Imi doresc insa sa mai incerc si alte creme/geluri. Nu sunt eu convinsa ca o crema se poate lupta cu celulita in asa hal incat sa o elimine, dar imi place senzatia. Si parca ceva tonifiere se vede, in combinatie cu un pic de miscare.

Gel de dus crema de la Cien – cremos, hidratant, aroma incantatoare, toate la numai 5 lei.

Antiperspirantul Lady Speed Stick este preferatul meu din toate timpurile, indiferent de aroma. Stiu ca nu este cea mai fericita alegere insa, pe timp de vara cel putin, altceva nu pot folosi fara sa risc sa ma transorm intr-un porcusor.

Altele😛

DSC06740

Bifazicul de la Nivea a fost o surpriza placuta. Nu ma asteptam sa imi placa asa de mult, demachierea se face foarte usor, lasa o usoara senzatie uleioasa care nu ma deranjeaza. Va fi recumparat cu siguranta!

Pasta de dinti Himalaya Sparkly White... am povestit aici

Acetona Farmasi, una dintre favoritele mele

Sare de baie de la Balea, un mic moment de rasfat

Balsam de Buze Yves Rocher cu Karite – bun, hidratant, mai vreau!

Si… doua oje pe care nu le-am terminat in adevaratul sens al cuvantului. De la Farmasi un corai foarte frumos, preferata mea pentru pedi, din pacate nu ii mai vad numarul, folosita cam trei sferturi, s-a ingrosat si nu mai putea fo folosita. Cea alba, unknown brand, pentru nail art, nu imi amintesc sa o fi folosit-o prea des dar s-a ingrosat si ea peste masura.

Cam asta a fost pentru astazi, va pup si va invit sa imi spuneti daca ati folosit vreunul dintre produsele prezentate de mine…

6 gânduri despre “Empties of the month – mai

  1. si eu ma inteleg foarte bine cu lady speed stick si este cel mai recumparat de mine..😀 desi am mai incercat si altele..
    am terminat si eu cateva produse si pregatesc o postare asemanatoare..😀
    pupicei!

    • La fel se intampla si la mine… iarna mai folosesc deodorantele de la Yves Rocher care se comporta foarte bine, insa vara nu fac fata. Degeaba ma chinui eu sa incerc si altceva, in final sunt doar bani aruncati degeaba si ma intorc la LSS.
      Astept postarea ta, genul asta de postare a devenit preferata mea🙂

    • Incerc si eu sa mai termin din zecile de produse incepute. Prostia pe care o fac cel mai des este aceea de a deschide asa un pic sa incerc fiecare produs pe care il cumpar. Asa ca trebuie sa le si consum…
      Ma bucur sa ca iti place bifazicul, iar de unturile de corp… ce pot sa spun mai multe… big, big like

Lasă un răspuns

