Operatiunea imbulinarea :P

V-am zis in postarea trecuta ca mi-am luat bulinator, asa ca trebuia sa il pun la treaba, nuuu?

Nu pot spune ca sunt extrem de multumita de rezultat,imi mai trebuie exercitiu, insa manichiura mi se pare extrem de vesela si m-a binedispus, asa ca am hotarat sa vi-o arat si voua.

Rezultatul final este acesta:

DSC06733Stiu, nici la pozat nu preau stiu sa imi tin unghiutele, insa promit sa invat.

Pentru realizare am folosit baza Calcium gel Orkide, apoi am aplicat un strat de Gabrini Elegant nr 351- un corai cu irizatii aurii superb. Este o culoare pefecta pentru vara si presimt ca o voi purta mult in urmatoarea perioada pentru ca se vede superb in combinatie cu pielea bronzata.

DSC06727

Pe inelar am purces la imbulinat. Am folosit Golden Rose Paris nr 214, Gabrini Multivitamin 324, Rimmel 60 Seconds 450 Sunny Days si un turcoaz de la Rapsodi care a aterizat intr-o sticluta de lac transarent de la Farmec dupa ce sticluta originala a avut un accident.

Ce parere aveti de manichiura mea? Sa mai postez astfel de articole?

Pupici si o saptamana usoara va doresc🙂

4 gânduri despre “Operatiunea imbulinarea :P

Lasă un răspuns

