Fabricat in Romania: cremele de fata Hofigal

Dragele mele, bine v-am regasit  si Hristos a Inviat🙂 Stiu ca am cam tras chiulul zilele astea de pe aici, asta pentru ca m-am bucurat la maximum de scurta vacanta.

De astazi insa am revenit la birou, la blog si la restul rutinei cu forte proaspete. Review-ul pe care vi-l prezint astazi il am in minte de multa vreme, de prin iarna chiar, insa nu stiu de ce am amanat atat.

Asa cum v-am mai spus eu am tenul mixt si foarte incapatanat. Iarna, cand temperaturile sunt extrem de scazute,  tendintele de uscare se accentueaza in mod special pe obraji. motiv pentru care simt nevoia unei creme mai hidratante.

Iarna trecuta am folosit pentru prima data si o crema antirid. Nu ca ma confrunt eu cu riduri, insa liniile fine de expresie din jurul ochilor si  a gurii m-au facut sa reconsider pozitia, gandindu-ma intotdeauna ca preventia este mult mai sanatoasa.

Am ales crema antirid cu coenzima Q10 de la Hofigal, in varianta monodoze. Crema are o textura destul de grasa, insa in comparatie cu alte produse de acest gen mi s-a parut destul de light mai ales ca absorbtia se face repede.

DSC06552

Am folosit-o mai mult seara, cand aplicam in strat generos si masam bine bine, pana la absorbtia completa. Chiar daca este o crema densa nu lasa la suprafata pelicula aceea uleioasa. Dimineata ma trezeam cu un ten catifelat si luminos.

In zilele foarte geroase am folosit-o chiar si ca baza de machiaj si a facut fata cu brio.

Neavand riduri, nu am cum sa ma pronunt in privinta eficacitatii ei din acest punct de vedere insa va pot spune ca aspectul tenului meu s-a imbunatatit vizibil: piele mai ferma, mai luminoasa, mai uniforma!

Din partea mea are nota 10!, mai ales ca raportul calitate – pret este unul foarte bun: costa in jur de 10-12 lei si o gasiti in  mai toate magazinele naturiste.

Si pentru ca aceasta crema mi-a placut extrem de mult, am incercat si crema Spirulin, tot de la Hofigal, in speranta ca ma ajuta sa mai scap de petele postacnee.

DSC06553

Tot in varianta monodoze am avut-o si pe aceasta, mi se pare mai igienic.

Crema este de culoare verde, care o data ajunsa pe fata se transforma si nu riscam sa devenim mici martieni. Este ceva mai grasa decat cea antirid, mai densa si necesita un timp mai mare de absorbtie. Lasa in urma sa o pelicula usor uleioasa, motiv pentru care nu am folosit-o decat seara. Rezultatele sunt insa sunt notabile: imbunatatirea aspectului tenului prin  grabirea vindecarii cosurilor si a aurmelor lasate de acestea.

DSC06555

Din partea mea are insa un mare minus pentru miros, care este foarte puternic si nu mi-a placut absolut deloc.

Si aceasta are un pret mic si se gaseste in magazinele naturiste sau in cele online.

Ca si experienta, m-am bucurat ca le-am incercat, m-am bucurat pentru rezultatele avute si cel putin pe cea antirid cu siguranta ca o voi recumpara la iarna.

Voi ati folosit vreuna dintre cele doua creme? Ati avut ceva rezultate cu ele?

6 gânduri despre “Fabricat in Romania: cremele de fata Hofigal

  1. Sunt interesante produsele Hofigat. Singurul cu care nu m-am inteles a fost sapunul lor lichid vegetal (cel care se foloseste drept sampon). Recunosc ca nu am avut ocazia sa incerc cremele lor de fata … inca.😀

    • De acord cu tine in ceea ce priveste produsele Hofigal.
      Am avut si eu sapunul vegetal: nu mi-a placut faptul ca pateaza, parul il curata bine insa il cam inaspreste dar se rezolva su o masca sau un balsam, l-am incercat chiar si pe fata si mi-a placut. Insa depinde de fiecare din noi.

Lasă un răspuns

