Empties of the month – aprilie

Iata ca a trecut si luna aprilie si intre timp a venit si vara… aproape ca nu imi vine sa  cred ca deja sunt 30 de grade afara🙂

Luna trecuta am fost destul de harnicuta si aproape ca am umplut sacosa destinata ambalajelor goale.

Privire de ansamblu

DSC06694

Produse de ingrijire… generala (sa zicem, ca sa le-am amestecat )

DSC06697

Samponul antimatraeata de la Apimond l-am primit intr-una dintre Traistutele fermecate si l-am folosit pana la ultima picatura. Are o consistenta si o culoare ciudata insa merita incercat.

Gel de dus Herbals de la Gerocossen, cu piersica si avocado – un produs absolut delicios; m-a dejamagit insa consistenta lui – extrem de lichid.

Crema pentru picioare cu propolis de la Complexul Apicol nu cred ca mai are nevoie de nici o prezentare iar parerea mea despre crema de maini de la Herbagen o gasiti aici.

Acetona de la Farmasi este preferata mea si o recumpar mereu in diverse variante de arome.

Apa de toaleta  Moon de la Oriflame nu a fost chiar pe gustul meu dar iata ca am reusit sa o termin.

Mai am in cosulet si un plic de sare de baie de la Balea care, in ciuda culorii dubioase, mi-a placut.

Produsele pentru ingrijirea tenului si de make-up sunt :

DSC06698

Demachiant pentru ten mixt Garnier, luat la pachet cu un BB Cream, si-a facut treaba insa nu m-a impresionat.

Apa de trandafiri Naturalis folosita pe post de tonic este printre preferatele mele; desi la inceput m-am obisnuit mai greu cu mirosul foarte puternic de trandafiri, a ajuns sa imi placa enorm. Plus ca tenul meu s-a inteles de minune cu ea si efectele au fost vizibile.

Gel pentru spalarea tenului cu musetel de la Yves Rocher – un produs bun, mi-a placut, dar mai testam si altele.

Benzile epilatoare faciale de la Farmec sunt singurele pe care le folosesc, nu ma irit si nu am probleme de la ele, sunt ieftine si se gasesc peste tot.

Apa de gura Dontodent este varianta travel size, am dorit sa o incerc insa nu mi-a placut asa ca nu voi cumpara si varianta full size.

La capitolul make up am reusit sa termin rimelul meu preferat WonderLash de la Oriflame – cred ca este prima data cand termin un rimel, de obicei le aruncam folosite pe jumatate pentru ca erau deschise de ceva timp si imi sensibilizau ochii – si mult laudatul fond de ten Eveline pe care l-am vazut la Stella.

Masca astringenta de la Cosmetic Plant este plina mai mult de jumatate insa a expirat asa ca a trebuit sa o arunc. Noroc ca am vazut si nu m-am pus-o pe fata ca cine stie cu ce monstrii ma mai trezeam.

Si povestea de luna aceasta se termina aici. Eu sunt in continuare uimita de cat de multe cosmetice consum lunar, parca pana sa fac postarile astea nu eram atat de constienta. Consumerismul este infloritor, criza nu se pune la socoteala – cam asta este concluzia mea.

Voi cum stati cu consumul? N-as vrea sa stiu ca eu sunt singura care reuseste sa stranga atat de multe ambalaje goale in fiecarte luna

Un gând despre “Empties of the month – aprilie

  1. Vai,eu trebuie sa ma chinui un an sa adun atatea recipiente goale.😀
    E cam greu avand in vedere ca am cate 5 produse cosmetice din aceeasi categorie desfacute.:)

Lasă un răspuns

