Crema de maini Alexandra

Hi hi, ce fain e sa scrii despre un produs cu numele tau pe el :)) da, ma cheama si Alexandra😛

Crema aceasta am primit-o in luna decembrie, o data cu prima Traistuta Fermecata de la Dacic Cool si, desi am folosit-o constant inca nu v-am spus cat de minunata este.

DSC06549

Crema este produsa de Hofigal cu urmatoarele mentiuni:

„Produs cu substante active naturale, protejeaza pielea impotriva deshidratarii excesive ca urmare a utilizarii detergentilor. Pielea devine neteda, elastica si catifelata.”

Eu subscriu celor spuse de ei si vin sa le intaresc cuvintele! Pentru ca aceasta crema chiar face ceea ce se spune: hidrateaza foarte bine pielea extrem de uscata sau agresata de detergenti, lasand-o catifelata.

Desi se prezinta ca o crema grasa, cu o textura onctuoasa, se absoarbe destul de repede in piele.

Mie imi place chiar si mirosul sau, desi nu va pot spune cu ce seamana, chiar daca multe consumatoare l-au blamat.

Singurul minus pe care il are de la mine este legat de ambalaj, mai exact de sistemul de dozaj care este chiar incomod, riscand sa irosesti fosrte mult produs daca nu esti atent. Acum, nu le poti avea chiar pe toate asa ca suport cu stoicism.

DSC06550

Raportul calitate-cantitate-pret este chiar imbatabil. Eu una nu am mai gasit pe piata o crema asa de buna cu pret atat de mic. Iar tubul de 200ml costa numai 7.20 lei.

Eu sunt foarte incantata de ea, imi place si o voi recumpara. Si daca eu, o consumatoare avida de creme de maini vesnic nemultumita – caci inca nu am gasit holy grail- sunt incantata, asta trebuie sa insemne ceva.

Voi ati folosit crema aceasta pana acum? Ce credeti, oare veti fi multumite? Sau poate sunteti deja🙂

2 gânduri despre “Crema de maini Alexandra

Lasă un răspuns

