Tratament de primavara pentru sanatatea parului meu

Din cauza unor programari eronate si a neatentiei mele, articolul acesta nu mai poate participa la campania derulata de Brander si Gerocossen, aceasta fiind deja incheiata. Asta nu ma opreste sa va spun parerea mea despre produsele primite spre testare  :)

De cand ma stiu am avut probleme cu podoaba capilara: ba se ingrasa excesiv, ba pica prea mult, ba se usuca prea tare la varfuri – n-ai zice, tinand cont ca este atat de gras la radacina.

Desi am cautat intotdeauna remedii care sa ma scape pentru totdeauna de probleme, inca nu am reusit sa gasesc minunea, asa ca m-am resemnat, am incercat sa observ cat mai bine nevoile parului meu si sa am grija de el in concordanta.

Schimbarile de alimentatie si trecerea de la un anotimp la altul este principala cauza ce determina caderea excesiva a parului in cazul meu. Si cum primavara tocmai a sosit iar alimentatia mea s-a  schimbat foarte mult de cand piata s-a inverzit, va dati seama cu ce ma confrunt eu in aceasta perioada.

Campania Dacic Cool si Gerocossen a picat cum nu se putea mai bine, asa ca dupa folosirea intensa a tratamentului Capilar+ iata care sunt concluziile mele:

Sampon tratament impotriva caderii parului Gerocossen Capilar+

sampon-tratament-impotriva-caderii-parului-capilar-gerocossen

 Prezentarea oficiala:Cu extracte de chinina, ginseng si Procapil®
Samponul-tratament Gerocossen Capilar+ curata delicat parul si ingrijeste pielea capului. Contine un complex fitoterapeutic natural pe baza de extracte din scoarta arborelui de chinina si ginseng, bogate in vitamine si fitosteroli, in asociere cu Procapil®, cu actiune tripla asupra principalelor cauze ale alopeciei: micro-circulatia deficitara, atrofia foliculara si imbatranirea foliculului. Combinatia de ingrediente active imbunatateste micro-circulatia sanguina la nivelul scalpului, fortifica radacina firului de par si favorizeaza cresterea acestuia. Parul devine mai rezistent si este stopata caderea prematura a acestuia.
Mod de utilizare: Se aplica samponul pe parul ud, se maseaza usor parul si pielea capului, apoi se clateste abundent.
Pentru rezultate optime se recomanda utilizarea impreuna cu serul tratament sau lotiunea impotriva caderii parului ”

Dupa ce l-am folosit aproximativ 2 saptamani cu spalari dinn 2 in 2 zile pot sa spun ca am facut o noua descoperire ce aduce beneficii parului meu.

Primul lucru pe care l-am observat a fost mirosul si culoarea acestuia – fresh si roz. Ce poti sa vrei mai mult de atat?!? Dar sa trecem la lucruri mai serioase: samponul curata foarte bine parul insa este bland, nu usuca ( parul meu nu are nevoie de balsam dupa folosirea acestui sampon)  si nici nu ingrasa, nu mi-a cauzat matreata. Eu personal am observat mai putine fire cazute inca de la a doua folosire, ceea ce nu a putut decat sa ma bucure🙂

Producatorul recomanda folosirea acestuia in combinatie cu lotiunea din aceeasi gama, pentru rezultate vizibile.

Lotiune tratament impotriva caderii parului Gerocossen Capilar+

lotiune-tratament-impotriva-caderii-moderate-a-parului-capilar-gerocossen

Prezentare oficiala: „Cu extracte de chinina, ginseng, nuc, urzica si Procapil®
Lotiunea-tratament impotriva caderii moderate a parului Gerocossen Capilar+ este bogata in extracte naturale precum cele din scoarta arborelui de chinina, ginseng, nuc si urzica, asociate cu remarcabilul ingredient activ Procapil®. Lotiunea are proprietati deosebite de regenerare a foliculului pilos si actioneaza pentru a combate caderea parului: previne imbatranirea foliculului, stimuleaza metabolismul celular si mareste rezistenta firului de par. In final, parul este mai viguros, mai bine ancorat in scalp, caderea prematura este stopata si este stimulata cresterea noilor fire de par.
Mod de utilizare: Se aplica lotiunea pe parul curat si zvantat, la radacina firului de par si se maseaza usor scalpul. Nu se clateste. Nu ingrasa parul.
Tratament intensiv: o data pe zi timp de o luna.
Tratament de intretinere: de doua ori pe saptamana timp de trei luni.
Continut: 125 ml.” 

Si acest produs l-am folosit intocmai recomandarilor si se pare ca am avut sorti de izbanda. M-am speriat putin cand am citit ca trebuie folosit in fiecare zi, insa nu e cazul sa va faceti griji. Folosirea este extrem de usoara datorita sistemului de dozaj. Se aplica la radacina, se face un masaj usor si asta este tot. Nu ingrasa parul! si nici nu il usuca, desi contine alcool! Lasa in urma sa un miros placut dar nu am observat sa persiste prea mult.

DSC06679

Folosite impreuna, cele doua produse tratament m-au ajutat in aceasta perioada sa diminuez considerabil numarul de fire pierdute zilnic. Voi continua sa folosesc tratamentul cel putin o luna de zile pentru ca sunt curioasa daca rezultatele se vor mentine.

Voi ce trucuri folositi pentru a stopa caderea parului?

Un gând despre “Tratament de primavara pentru sanatatea parului meu

  1. Pingback: Empties of the month – mai | Ioana Rosu

Lasă un răspuns

