Sandalutele asteapta sa fie scoase la plimbare

Fetelor, va anunt cu mandrie ca am sandalute noi numai bune pentru plimbari lejere pe plaja🙂 ( vrabia malai viseaza :)) )

Pana ajung sa faca cunostinta cu nisipul plajei, va invit sa la cunoasteti:

sandulete pe care mi le-am ales in campania ZorileStore

DSC06661

Eu mi-am ales sandalele Grendha IS STAR II FEM, masura 38 si am avut chiar noroc pentru ca le-am primit fix pe cele pe care mi le-am dorit. Din pacate au fost fete care au avut probleme cu alegerile facute.

Sandalutele sunt foarte comode –  nu m-am putut abtine si le-am purtat prin casa – , sunt bine lucrate, par rezistente. Sunt perfecte pentru vacantele la mare si plimarile prin nisip pentru ca sunt confectionate dintr-un plastic destul de moale, doar floricele sunt dintr-un fel de piele ecologica.

Eu sunt extrem de incantata de ele, abia astept sa vina vara si sa le pot purta cu fuste si rochite lungi si colorate.

Ce parere aveti despre sandalutele mele? Va plac?

DSC06664

2 gânduri despre “Sandalutele asteapta sa fie scoase la plimbare

Lasă un răspuns

