Pasta de dinti cu extracte naturale – o alegere sanatoasa

Astazi vreau sa va prezint doua paste de dinti pe care eu le-am folosit cu drag in ultimul timp.

In primul rand trebuie sa mentionez ca aceste produse au fost si sunt in continuare o mare surpriza pentru mine caare nu concepeam sa folosesc altceva in afara de Colgate. Orice alt produs foloseam nu ma multumea, aveam tot timpul impresia ca dintii mei nu sunt sufiecient de curati.

Alternativa mi-a fost oferita de Himalaya. Am testat prin iarna un esantion cu pasta de dinti cu argila primit cadou la o revista – eram foarte curioasa ce poate face argila si, totodata, speram sa scap de sangerarile gingivale care ,desi erau  ocazionale, ma deranjau tare de tot. Mi-a placut extrem de mult insa nu a fost chip sa o gasesc prin Brasov pentru a o cumpara in varianta full size.

Asa ca m-am indreptat spre Aslamed, mai ales ca gama a fost relansata.

Am ales varianta cu catina tocmai pentru ca este destinata celor cu afectiuni gingivo-parodontale.

Iata prezentarea oficiala:

„Utilizată regulat, pasta de dinţi Aslamed diminuează sângerările gingivale şi reduce inflamaţiile gingivo-parodontale.

  • Extract ecocertificat de muşeţel, argilă specială şi cătină
  • Diminuează sângerările gingivale
  • Reduce inflamaţiile gingivo-parodontale
  • Eficienţă dovedită clinic

Extractul ecocertificat de musetel are efect antimicrobian şi antiinflamator. 
Argila specială, amestec complex de oligoelemente, are efecte remineralizante, astringente şi de absorbţie a mirosurilor neplăcute. 
Flourura de sodiu întăreşte smalţul dinţilor şi previne apariţia cariilor, iar uleiul de cătină este un bun cicatrizant pentru eventualele răni ale gingiilor.
Pentru un tratament eficient, se recomandă asocierea pastei de dinţi cu apa de gură Aslamed.”

Pentru ca eu nu am fotografiat pasta mea de dinti decat in cosul cu produse terminate luna trecuta, va las mai jos fotografia preluata de pe site-ul Farmec.ro, ca sa stiti ce sa cautati in caz ca va intereseazaafectiuni-gingivo-paradontale

Mie personal mi-a placut si sigur am sa o recumpar. Textura este cremoasa cu continut de mici particule portocalii – probabil catina. Nu este mentolata, are gust chiar dulce, foarte placut. Curata extrem de bine si reduce sangerarile gingivale. Personal, dupa folosirea regulata a intregului tub de pasta de dinti am observat ca nu am mai avut deloc aceasta problema. Data viitoare o voi incerca in combinatie cu apa de gura din aceeasi gama, sunt curioasa de rezultate😛

Intre timp am gasit si gama de pasta de dinti Himalaya intr-un naturist. Pentru ca si-au marit sortimentul, am ales varianta pentru albirea dintilor- Sparkly White.

DSC06562

Iata ce spune producatorul:

„Pasta de dinti Alb stralucitor este o formula inovatoare bazata pe enzime din plante precum Papaya si Ananas, care indeparteaza petele de pe suprafata dintilor in doar 2 saptamani, lasandu-i mai albi si mai stralucitori. 
Extractul de Arbore Miswak previne inflamarea gingiilor si reduce sangerarile.O combinatie unica de ingrediente naturale ce intaresc si protejeaza dintii si gingiile.”

Nu pot spune ca am fost la fel de incantata ca si de prima varianta pe care am incercat-o de la acelasi producator, dar cred ca si asteptarile mele erau mult prea mari. De cand ma stiu am visat sa gasesc o pasta de dinti care sa imi transforme dantura intr-una stralucitoare si extrem de frumoasa asa ca am folosit multe astfel de produse. Nici in cazul acesteia nu am observat imbunatatiri in ceea ce priveste culoarea. Insa este un produs bun, curata bine si lasa in urma sa o senzatie mentolata de durata – pentru cei carora le place. Ceea ce m-a incantat foarte tare este ca nici dupa folosirea acestui produs nu am mai avut probleme cu sangerarile gingivale, ceea ce ma bucura si demonstreaza ca ingredientele folosite chiar sunt naturale. Voi incerca si alte sortimente din gama Himalaya, cu siguranta.

DSC06565

Eu personal pot spune cu mana pe inima ca am renuntat la Colgate si alte variante din supermarket. Cele doua variante de mai sus sunt perfecte pentru nevoile mele, voi incerca si celelalte sortimente din cele doua game si voi continua sa caut variante mai naturale.

Voi ati folosit vreuna din cele doua variante? Ce parere aveti despre pastele de dinti cu continut de ingrediente naturale?

Lasă un răspuns

