Mic wishlist de vineri :)

Ieiiiiiii, astazi e vineri iar soarele promite un week-end frumos.

Astzi nu prea am chef de nimic, din pacate pana la ora 17:00 sunt prinsa la birou – prilej numai bun sa imi fac un mic wishlist, nuuu?

Imi doresc fosrte mult sa incerc noile fiole cu colagen de la Farmec si sper sa pun mana pe ele cat de curand

(Click pe foto pentru sursa)

fiole_colagen162

De asemenea, paleta Nyx Champagne and Caviar imi face ochiul de foarte mult timp

descărcare

Si pentru ca primavara este un prilej bun de a iesi din monotonia blugilor vreau si o rochita🙂 Asta este numai una dintre multele pe care mi le doresc😛

NSA-Rz5212_Crem_Bleumarin_2_mare

Pantofi…. pantofi-piele-naturala-honey-5354-2

si o gentuta …

geanta-piele-naturala-vanda-2506-1

Nu am incercat sa combin cele trei piese, sunt de mult timp pe wishlist-ul meu asa ca nu va speriati daca nu fac tocmai casa buna impreuna.

Si, bineinteles, lista continuuaaaaaaaaaaaaaaaa………

Voi ce va mai doriti primavara asta? Poate ma mai inspir un pic🙂

4 gânduri despre “Mic wishlist de vineri :)

  1. Buna Ioana! Ne bucuram foarte mult ca produsele noastre sunt pe lista ta si te asteptam pe site. Nu uita ca poti primi o reducere de 10% daca te abonezi la newsletterul Dasha! Cand ajungi in Bucuresti te invitam la o cafea si o sesiune de shopping offline, pe strada Sf. Elefterie 24. Week-end placut in continuare!

Lasă un răspuns

