O ora de frumusete cu Avon

In urma evenimentului „Scoala Mamelor” organizat de Avon impreuna cu Andreea Marin, am primit o invitatie din partea fetelor de la Avon de a participa la „Ora de frumusete”.

Ce este „Ora de Frumusete”? Un eveniment nonformal, o intalnire la care participa un beauty trainer Avon si curiosii ca mine, doritori sa mai afle lucruri noi. Fiecare  astfel de intalnire are o tema, in functie de campania Avon din perioada respectiva si de produsele pe care le promoveaza intens.

DSC06669

Eu am nimerit cum se putea mai bine🙂  – ingrijirea tenului.

Beauty trainer-ul Ionela ne-a prezentat pe rand pasii corecti de ingrijire a tenului, cum se realizeaza corect fiecare in parte, cateva trucuri de ingrijire, recomandari de produse. Am vizionat si un filmulet interesant, realizat de laboratoarele Anew, chiar educativ si ne-am facut chiar si un test de determinare a tipului de ten. Daaa, eu stiam foarte bine ce tip de ten am insa au fost si persoane care au gasit foarte util testul.

DSC06671

Cel mai mult mi-a placut faptul ca intalnirea a fost interactiva, a fost un dialog placut si fiecare a avut cate ceva de invatat de la celalalt. Este adevarat ca si subiectul a fost unul complex, am fi putut discuta poate pentru tot restul noptii  – intalnirea a fost seara de la 18,00 ( eu, cel putin, sigur as fi putut :P).

Din pacate, o data cu aceasta intalnire am vazut inca o data ca, desi traim in era informatiei, inca refuzam sa ne educam. Ingrijirea este un subiect atat de complex si consider ca fiecare dintre noi trebuie sa aibe un minim de cunostinte, fie ca suntem femei sau barbati.

Pe langa faptul ca m-am simtit bine si m-am relaxat timp de aproximativ 2 ore ( ca dehh, suntem femei si dureaza pana discutam chestii atat de complexe), pentru mine a fost si un fel de workshop motivational.

Nuuu, nu va spun ca m-a apucat febra vanzarilor Avon, insa concluziile cu care m-am intors de acolo m-au determinat sa ma gandesc la un proiect nou, pe care sper sa il pot pune in practica cat mai repede.

Inca nu va spun despre ce este vorba, promit sa revin cu detalii imediat ce este picioare. Pana atunci tineti-mi pumnii🙂

Cat despre experienta in sine nu pot spune decat ca mi-a placut, as repeta-o oricand si vi-o recomand cu drag!

2 gânduri despre “O ora de frumusete cu Avon

Lasă un răspuns

