Empties of the month – martie

Ce, credeati ca luna asta nu am mai consumat nimic?

Am fost fata cuminte si silitoare si am mai scapat de cateva produse.

Iata-le pe condamnate: DSC06649

Sa le luam pe rand si sa va spun si cateva cuvinte despre fiecare:

DSC06650

sampon cu extract de brusture si urzica de la TIS, o mare dezamagire. Nu curata parul absolut deloc, a ajuns sa fie folosit pe post de gel de dus/ sapun lichid. Dezamagirea a fost cu atat mai mare cu cat am mai folosit in trecut variante de sampon de la TIS care mi-au placut foarte mult, motiv pentru care l-am incercat si pe acesta.

gel pentru curatatrea zonelor intime Cien – un produs ieftin si bun.

sampon Activa Plant pentru par gras, Gerocossen – ieftin, bun, isi face treaba, nu mi-a provocat matreata sau altele. Desi curata foarte bine parul gras chiar dupa prima samponare, din pacate nu am observat ca ar avea vreun efect asupra parului meu gras  – parul s-a ingrasat la fel de repede ca si inainte de folosirea lui.

spumant de baie Avon, editie  de Craciun, sub forma de bradut. Face spuma ok si miroase demential.

DSC06651servetele demachiante Nivea –  folosite in general dimineata pentru ca nu mi-a placut cum demachiaza.

demachiant Floramin, Complexul Apicol Veceslav Harnaj – nu prea mi s-a potrivit asa ca nici nu pot spune ca am fost incantata. Prea gras pentru tenul meu mixt, formula crema cu care nu m-am impacat. Cred ca este foarte potrivit pentr tenurile uscate, pentru ca hidrateaza extrem de bine.

crema antirid cu coenzima Q10 si cea cu extract de spirulina, ambele de la Hifigal, ambele monodoze, ambele foarte bune, urmeaza review.

crema contur ochi cu ulei de argan de la Farmec – am devorat-o!!!

crema de maini cu catina de la Cosmetic Plant -hidrateaza foare bine, se absoarbe repede in piele.

balsam dupa epilare cu extract de musetel de la Cosmetic Plant – l-am folosit cu succes dupa epilarea cu epilatorul, mi-a placut pentru senzatia de racoare si calmare pe care mi-o oferea dar si pentru faptul ca nu imi usca pielea – nu prea pot sa imi aplic crema hidratatanta decat dupa o zi de la epilare – asa ca a facut fata cu brio. Sistem de dozare excelent.

lotiunea de corp de la Watsons – gasiti reviuw aici.

antiperspirant roll-on Yves Rocher, cu lavanda – protejeaza foarte bine, miroase la fel de bine.

pasta de dinti cu catina de la Aslamed – Farmec – foarte curioasa in urma prezentarilor pe care le-am citit pe diverse bloguri, am purces la testat. Foarte buna, mi-a deschis apetitul si pentru alte paste de dinti in afara celor de la Colgate.

– si miniatura parfumului Jimmy Choo castigat la un concurs Sephora. Un parfum elegat, dulce, care se pastreaza foarte bine. Te scoate din anonimat. Gusturile sunt insa impartite😛

Cand vad acum cat am scris imi dau seama ca nu au fost putine nici luna asta produsele pe care am reusit sa le consum. Oare luna viitoare voi mai avea material de postare ?? hi hi

La voi cum a fost luna martie. Ati reusit sa mai si terminati noi produse s-au v-ati axat mai mult pe adaugarea de noi materiale de testat ? Recunosc ca mie imi place mai mult varianta a doua😛

11 gânduri despre “Empties of the month – martie

  1. Wooow, ce harnicuta ai fost! O luna productiva tare.

    Unde ai gasit produse TIS in Brasov? Eu caut de multa vreme de la ei samponul cu urzica, l-am luat din Constanta si mi-a placut foarte mult, dar in Brasov nu l-am ma vazut.

    Mi-ar placea sa citesc un review la pasta de dinti Aslavital, eu am luat acum una de la Vivanatura si sunt foarte interesata de pastele astea mai naturale.

    • Produsele TIS le-am gasit in magazinul naturist din pasajul de la Finante ( in capat la Bd. Victoriei). Mai este unul mic pe Zizinului, in statia de autobuz Toamnei. Posibil sa mai fie si pe M Weiss, in capatul dinspre Muresenilor, e un magazin in care gasesti chiar multe brand-uri.
      O sa urmeze si un mic review la pasta de dinti, insa pot sa iti spun de pe acum ca mi-a placut foarte mult.
      Te pup si te mai astept pe blog🙂

  2. Chiar ieri am postat si eu ce am consumat (nu neaparat doar in martie, le-am strans pe masura ce lea-m golit ca se adune mai multe pentru postare). Tu chiar ai reusit sa scapi de multe chestii. Felicitari! :*

Lasă un răspuns

