Favoritele lunii martie

Daca luna trecuta am avut un prim post in care va prezentam ce produse am mai consumat cu drag si spor, luna asta a venit timpul sa va prezint si favoritele!

In general nu schimb produsele foarte des, motiv pentru care probabil nici nu veti vedea in fiecare luna o astfel de postare.

In luna martie am folosit multe produse, insa cele mai dragi mi-au fost urmatoarele:

DSC06557

Crema antirid cu coenzima Q10 de la Hofigal, in varianta monodoze este absolut geniala si face minuni pentru tenul meu. Mai multe va voi spune intr-o postare dedicata ei.

Crema pentru maini Alexandra de la Hofigal presimt ca va fi mult timp preferata mea.

Crema pentru conturul ochilor cu ulei de argan de la Farmec face parte din gama recent lansata si am devorat-o, pur si simplu. Postare separata si pentru ea.

Si nu in ultimul rand anticearcanul Eveline despre care v-am mai povestit aici.

Iar pentru relaxare completa, am urmarit cu interes serialul Suits ( mai vreau episoadeeee!!!!!!!!!!! )

suits

Melodia care nu mi-a dat pace luna ce tocmai a trecut este… POHUI, of course!

Putine, dar bune!

A folosit cineva vreunul din produsele de mai sus? Si daca da, ce impresii v-au lasat? Dar serialul si melodia?

Lasă un răspuns

