Gene spectaculoase fara efort – Volum Build by Oriflame

Iata ca astazi o sa va prezint pentru prima data pe blog un rimel. Povestea mea incepe totusi … trist. Imi aduc aminte ca mult timp dupa ce am descoperit rimelul nu l-am putut folosi. Eram atat de neindemanatica iar genele mele atat de scurte ca nu era chip sa reusesc sa le rimelez fara sa ma innegresc toata la ochi :))

De abia cand cei de la Oriflame au lansat WonderLash am putut fi fericita. Periuta aia geniala m-a ajutat sa invat sa imi rimelez genele. Si pana cateva zile nici un rimel nu a reusit sa il detroneze.

Iata ca surpriza vine tot de la Oriflame, care a lansat o data cu catalogul 05 rimelul Volum Build.

DSC06658

” VOLUMBUILD – RIMEL cu formula VOLUFLEX

Aplicatorul Mega Brush si formula VoluFlex permit obtinerea unui volum personalizat!

– Posibilitati nelimitate de construire a volumului

-Posibilitati de reaplicare

– Formula isi mentine flexibilitatea – chiar si dupa uscare „

De rimelul asta m-am indragostit iremediabil de la prima folosire pentru ca are absolut tot ce iti poti dori de la un astfel de produs:

– ofera alungire, volum  si separarare chiar si genelor mele aproape invizibile

– se poate aplica in mai multe straturi, pana la obtinerea look-ului dorit, fara sa incarce

– dupa uscare NU se sfarama si nu te umple de resturi pe toata fata

– genele  chiar raman flexibile

culoare intensa care se pastreaza

pret decent

Rimelul poate fi achizitionat in campania 05 ( 25.03 – 14.04) cu numai 15 lei, pretul sau intreg fiind de 24 lei.

DSC06656

Din punctul meu de vedere, cei de la Oriflame au demonstrat inca o data ca produsele cosmetice de calitate pot fi accesibile oricui si au un mare plus din partea mea.

Acum sunt chiar curioasa ce povesti ascundeti legate de folosirea rimelului. Si mai ales, ce parere aveti despre noua lansare Orifleme? Ati apucat sa comandatai rimelul Volum Build?

Lasă un răspuns

