Ai grija de corpul tau cu Herbalife

Nu am ascuns niciodata faptul ca am problme cu greutatea ( cel putin in conceptia mea). Am urmat multe diete/ cure de slabire care promiteau marea cu sarea, unele au functionat, alte nu.

Din pacate, in ultima vreme parca nici una nu mai vrea sa functioneze, fie ca este stricta, fie ca inseamna un regim sanatos de viata.

Ritmul ametitor in care ne traim viata, stresul, alimentele nepotrivite si multi alti factori din mediul inconjurator ne afecteaza organismul iar acesta se revolta. Din pacate, la multe dintre noi revolta se traduce prin acumulare de kilograme si imposibilitatea de a mai slabi.

De ceva timp m-am apucat iar de studiat, am rascolit internetul in lung si in lat si am dat peste site-ul WELNESS.RO.Formula-1-Herbalife-Inlocuitor-de-Masa-poza-t-D-n-herbalife-Formula-1

Am auzit de multe ori, am citit si am vazut prezentari Herbalife, mi s-a povestit de programele lor de slabit insa personal nu am fost niciodata la o consultatie, care este gratuita, de altfel.

Studiind oferta lor cat si lista de preturi – pentru ca in momentul de fata nu prea imi permit sa ma avant intr-un program complet, oricat de mult mi-as dori – m-am oprit asupra produsului Formula 1 Herbalife Inlocuitor de Masa.

Acesta este un shake cu diverse arome delicioase – vanilie yummyy- care are rolul de a inlocui una dintre mese. Formula echilibrata a shake-ului asigura corpului aportul optim de nutrieti necesari si satietate. Mi se pare absolut perfect pentru a inlocui masa de seara care, in cazul meu este absolut pacatoasa, asta mai ales datorita programului zilnic care nu imi permite sa mananc o masa sanatoasa pe parcursul zilei si ajung seara sa ma indop la ore nepotrivite.

Observ multe produse, programe complete, atat pentru slabire, cat si pentru ingrasare, dar si produse destinate ingrijirii externe. Produsele cosmetice sunt si ele foarte tentante si la preturi rezonabile.

Site-ul este foarte bine structurat, gasiti informatiile necesare, liste de preturi si indrumari catre nutritionistii Herbalife care va pot ajuta sa alegeti produsele sau programele cele mai potrivite pentru voi.

Voi ce parere aveti despre programele lor? Ati incercat sau aveti cunostinte care au reusit sa slabeasca cu ajutorul lor?

Un gând despre “Ai grija de corpul tau cu Herbalife

  1. Pingback: Castigatorii campaniei “Castiga vouchere in valoare totala de 800 lei de la Wellness.ro!” | Blog Awards

Lasă un răspuns

