Se cauta Blogger Ambasador pentru ZorileStore.ro

Dragilor, primavara vine cu vesti bune… da, am auzit ca ar veni si primavara intre timp :))

ZorileStore.ro cauta blogger ambasador si tocmai au lansat o campania superba alaturi de Blogawards.ro.

Cei de la ZorileStore.ro  intotdeauna ne incanta cu cele mai tari campanii, au lansat „Curatenia de primavara” prin care se ofera cadouri pentru orice comanda. Iar oferta este variata!check it out😛

Si pentru ca saptamana asta mi-am programat concediul din vara nu m-am putut abtine sa nu caut o pereche de sandale confortabile, potrivite pentru vacanta mea  la mare.

 

Sandalele GRENDHA IS STAR II FEM (click pentru vizualizare) sunt preferatele mele. De inspiratie romana, sandalele imbina elementele moderne cu materialele de calitate pentru confortul picioruselor noastre. Eu am incredere, stiu din experienta proprie ca sandalele oferite de ZorileStore sunt extrem de confortabile, talpa fiind conceputa astfel incat sa contureze perfecta talpa piciorului pentru confort sporit.

Atat modelul cat si cromatica mi se par extrem de potrivite pentru a putea fi asortate la rochitele mele – scurte si inflorate, dar si pentru cele lungi, de aceeasi inspiratie romana/greceasca. Sunt cu siguranta preferatele mele din colectie😀

De asemenea, mi-au mai placut pantofii sport casual Ecko Phrantz Casanova cu print deosebit – floricele  ( le-as purta oricum, oriunde). Pantofii sunt confectionati din piele, au talpa de cauciuc, ofera stabilitate si aderenta pe orice tip de suprafata. Cum sa nu-i vrei?Cu siguranta veti iesi din anonimat cu acest model. Pacat ca nu mai sunt disponibil pe masura mea😦

Pe pagina „Curatenia de primavara” gasiti si alte modele de papuci, sandale si chiar pantofi sport, atat de dama cat si pentru barbati (trebuie sa va rasfatati si sotii/iubitii, nu-i asa??) asa ca sunt sigura ca veti gasi ceva potrivit pentru fiecare din voi.

Deci, cine va fi oare blogger-ul ambasador al ZorileStore???

2 gânduri despre “Se cauta Blogger Ambasador pentru ZorileStore.ro

  1. Pingback: Blog oficial | Blogul zorilor – zorilestore.ro

Lasă un răspuns

