Random

As incepe cu niste scuze, motive, pareri de rau… dar sunt de prisos. Nici macar eu nu mai cred in ele😛

Pana una alta, eu sunt extrem de incantata de campania Farmec – Romance cu Farmec. Ieri mi-am amintit ce mult imi doream in copilarie sa fiu o printesa adevarata asa ca am chinuit internetul si i-am stors toate povestile cu printese adevarate.

M-am oprit indeosebi la Marina Sturdza. Nu stiu de ce, poate pentru ca este genul de om pe care il pot considera un role-model, poate pentru ca sunt absolut fascinata de toata activitatea profesionala pe care a avut-o de-a lungul timpului, poate pentru faptul ca este atat de discreta si gasesti atat de putine informatii despre ea. Mi-ar placea ca intr-o buna zi sa scrie o carte carte de memorii – cred ca as devora-o !!!

Printre multele articole pe care le-am citit am dat de un citat atat de frumos care nu poate fi mai potrivit pentru final:

„Doamne, nu judeca prea aspru, caci nu ai fost femeie pe pamant…” (Marina Tvataeva)

Un gând despre “Random

Lasă un răspuns

