Hidratarea pielii corpului – lotiuni delicioase

Unul dintre obiceiurile pe care ma bucur ca le-am deprins este hidratarea pielii corpului. Nu mint, nu obisnuiesc sa ma cremuiesc minute in sir dupa fiecare dus. Cel mai des aplic pe picioare o crema sau o lotiune pentru ca asta este zona cea mai afectata, insa imi place ca dupa o baie lunga si relaxanta sa ma invalui cu arome imbietoare. Si daca am parte si de hidratare, cu atat mai bine.

Desi unturile de corp sunt mult mai potrivite perioadei reci, iarna asta am folosit cu succes doua lotiuni de corp cu arome interesante si care, totodata, s-au ocupat si de aspectul de hidratatre si catifelare a pielii mele.

Lotiunea Watsons cu grapefruit si tangerine miroase demential. Asta a fost si motivul pentru care am achizitionat-o. Si am facut si o afacere foarte buna, am platit pentru ea numai 11/12 lei, primind-o cadou la o revista. Lotiunea are o consistenta usoara, care se absoarbe repede si ofera un nivel de hidratare acceptabil. De asemenea, mi-a placut faptul ca dupa ce masam putin, se absorbea complet, lasand in urma ei doar un parfum imbietor, dulce – fructat, relaxant, pe care il puteam simti cateva ore bune dupa aplicare.

lot wtasons

Un alt produs pe care l-am folosit intens iarna aceasta a fost hidratantul de la Yves Rocher. O lotiune la fel de usoara, fluida, de culoare roz pal, cu o mireasma usoara, placuta, aproape romantica. Pana si culoarea te imbia la visare, nu numai mirosul. Hidratare la fel, nici prea mult, nici prea putin pentru pielea mea nu foarte uscata. Insa absorbtia era o problema. Desi masam intotdeauna mai mult ( nu ma plang pentru asta, era totusi un moment de relaxare), chiar si dupa ce aveai impresia ca absobtia este completa, observai un strat usor lucios la nivelul pielii. se simtea si se vedea ca ai aplicat ceva. Nu pot spune ca era deranjant, insa nu prea suport sa imbac pijamalutele si sa imi simt pielea oarecum umeda. L-am folosit pana l-a ultima picatura insa nu l-as mai achizitiona. Exista produse mai ieftine si mai pe placul meu pe piata.

Si pentru ca ca m-am apucat ca desteapta de scris fara sa caut fotografiile mai intai, descopar acum, la final, ca nu mai am fotogradia lotiunii de la Yves Rocher. Si nici la ei pe site nu este de gasit😀 Ca sa va dati seama despre ce vorbesc, lotiunea (sau mai bne zis ambalajul😛 ) se regaseste printre produsele terminate ale lunii februarie.

Buun, cam atat am avut de spus pana acum. Voi cum ati avut grija de pielea voastra pe timpul iernii?

Lasă un răspuns

