Anticearcan Eveline

Poate v-ati prins pana acum ca sunt o amatoare de chilipiruri. Daca nu, va spun cu mana pe inima ca nimic nu ma bucura mai mult decat sa gasesc diverse lucruri care ma fac fericita la preturi de nimic. Si mai mult de atat, ador sa citesc pe bloguri   articolele care prezinta astfel de subiecte.

V-am mai spus ca Modniza a fost cea care m-a convins sa incerc cosmeticele Eveline si, dupa o incercare reusita cu fondul de ten de aici, am indraznit sa cumpar si un anticearcan.

Chiar daca experienta anterioara fusese una de succes nu pot spune ca aveam mari asteptari de la acest produs in conditiile in care personal nu am gasit pana acum un anricearcan/corector care sa ma multumeasca. Asa ca daca aveti ceva sfaturi pentru mine care sa nu produca panica in portofelul meu, va rog sa le lasati aici, v-as fi foarte recunoscatoare.

DSC06547

produsul meu 

eveline

foto preluata de pe site-ul evelinecosmetics.ro – pentru a putea intelege despre ce produs vorbesc😛

Anticearcanul vine ambalat intr-un tub transparent de plastic, simplu si elegant, inscriptionat cu un auriu frumos dar extrem de  prost – s-a sters dupa maxim o saptamana de utilizare. Trecem peste, continutul este important, mai ales la pretul asta: 12 lei. Anticearcanul are o consistenta destul de fluida, cremoasa, care se aplica frumos, fara sa se stranga intre liniile fine din jurul ochilor ( cu conditia ca pielea sa fie hidratata!). Acoperire medie spre mare. Setat cu o pudra buna, rezista destul de mult.

Se aplica extrem de usor datorita aplicatorului cu buretel din dotare. Eu il blenduiesc cu degetele, mi se pare ca asa obtin cea mai buna acoperire.

DSC06548

L-am folosit destul de des si pe post de corector, din dorinta de a acoperi micile urme lasate de cosuri sau chiar cateva cosuri. Spre surprinderea mea, cosurile chiar le-a uscat, ceea ce nu poate decat sa ma bucure🙂

Pentru mine a fost o alegere buna la momentul respectiv, l-as cumpara oricand in defavoarea celor de la Oriflame sau Avon, insa as incerca ceva mai bun, cu o acoperire mai mare.

Fetelor, voi ce imi recomandati? as vrea sa incerc un nou produs si nu prea stiu catre ce sa ma indrept…

3 gânduri despre “Anticearcan Eveline

  1. Pingback: Favoritele lunii martie | Ioana Rosu

Lasă un răspuns

