Rasfaturi feminine in luna femeilor

Daca ai citit postarea trecuta ai fi zis ca imi revin dar Doamna Gripa a zis ca ar fi cazul sa treca si pe la mine. Asa ca astazi va salut din compania unei cesti pline ochi cu ceai de ghimbir si o durere cel putin ciudata de cap.

Prima saptamana din martie este una speciala pentru noi, femeile. Cel putin eu asa am perceput-o mereu – martisoare, flori, cadouri, ganduri frumoase de la cei dragi.

Cu ocazia asta, va urez si aici pe blog, sa aveti parte de o primavara minunata, presarata cu flori si ganduri bune, cu bucurii si multe impliniri.

Am primit multe lucrusoare dragute, flori frumoase, dar mi-am facut si singurica niste cadouri… cosmetice, cum altfel🙂

Am inceput cu Traistuta Fermecata a lunii martie :

DSC06623

Luna aceasta, traistuta contine o apa florala de trandafiri de la Apimond, un gel de dus absolut delicios de la Gerocossen, cu piersica si avocado si un sampon Esther cu aloe vera, tot de la Apimond. Si pentru ca in saptamana in care am plasat eu comanda se oferea gratis un sampon Esther cu aloe pentru fiecare comanda, il am in doua exemplare.

si am terminat cu o mica comanda la Oriflame🙂

DSC06626

Si aici am primit numai bunatati, doar ca de data asta alese cu grija chiar de catre mine🙂

Din gama Royal Velvet mi-am ales crema pentru ochi si un exfoliant pudra. Sunt extrem de incantata si de abia astept sa le folosesc asa cum trebuie ca sa ma pot pronunta. O masca purificatoare cu brusture, ca doar a venit primavara si trebuie sa avem grija de tenul nostru. Pentru ca toata blogosfera este innebunita dupa paleta corectoare, mi-am luat-o si eu sa vad de ce este in stare. In rest, niste buretei pentru aplicarea fondului de ten, o pensula pentru spancene, una pentru pudra si una absolut minuscula pentru blush. Cea din urma a fost o dezamagire, chiar nu ma asteptam sa fie atat! de mica.

Imi cer scuze pentr fotografii, stiu ca nu se vad foarte bine toate produsele, insa sunt facute noaptea iar lumina artificiala nu m-a ajutat deloc.

Cam astea au fost rasfaturile mele din prima saptamana de martie. Voi cu ce v-ati rasfatat de ziua voastra?

Lasă un răspuns

