Empties of the month – februarie

Hey girls🙂 stiu, long time no see, si nu am vreo scuza. Pur si simplu am avut o perioada grea, foarte obositoare si nu am avut chef de absolut nimic altceva in afara de job si somn.

Bine ca a trecut si mi-am revenit. Acest inceput de martie m-a binedispus, sunt foarte incantata de primavara ce se arata firav, asa ca e cazul sa incep sa ma ocup mai serios de blog.

Astazi vin cu o postare noua, de tip ” Empties of the month” ; pentru ca imi place foarte mult sa citesc astfel de postari m-am mobilizat si am strans toate ambalajele produseleor pe care le-am folosit in luna februarie. Trebuie sa recunosc ca m-am ambitionat la gandul ca le voi prezenta pe blog si am reusit sa consum chiar foarte multe.

Ta na naaaaaa:

DSC06499

Sa le luam pe rand…

Produse pentru par:

DSC06501

Balsamul pentru par fin si fara volum de la Cien, luat din Lidl cu 5-6 lei, folosit pana la ultima picatura. Lasa parul fin, usor de descurcat si nu il ingrasa.

Samponul Purete de la Yves Rocher cu urzica si un miros dubios insa extraordinar pentru parul meu foarte gras. Nu imi lipseste din casa de cand l-am descoperit. Usuca parul putin, la varfuri, insa il alternez cu unul mai putin agresiv si folosesc balsam asa ca ne descurcam.

Samponul Floramin de la compxul Apicol Veceslaj Harnaj l-am castigat la un concurs, l-am folosit cu drag si spor, alternand-ul cu cel de la Yves Rocher.Bun, curata parul bine si nu il usuca la fel de tare ca cel de Yves Rocher.

Oups, un gel de dus de la Yves Rocher, varianta ultracunoscuta cu cafea. Nu, nu l-am folosit pe par, doar pe corp. Miroase demential si imi face o pofta nebuna de cafea ori de cate ori il folosesc.

Produse pentru ten si corp:

DSC06503

Masca purificatoare 3Minutes de la Yves Rocher. Cumparata impreuna cu o revista. Nu m-a impresionat, nu as cumpara-o la pret intreg nicicand.

Demachiant bifazic pentru ochi Farmec  – m-am inteles super cu el, vreau sa incerc acum si varianta noua. Sper sa fie cel putin la fel de bun.

Lotiune tonica cu cimbrisor de la Bioten, destinata tenului mixt. Tenul meu a placut-o mult, am folosit-o atat dimineata cat si seara, dupa demachiere. Plus ca are un pret bun – in jur de 10 lei.

Lotiunea tonica cu 3 tipuri de ceai de la Yves Rocher mi-am dorit-o extrem de mult si am fost complet dezamagita. Are cosnistenta unui gel si ramane lipicioasa pe fata. Am folosit-o dupa demachiantul crema atunci cand aveam impresia ca trebuie sa mai insist pentru curatare completa. Dar nu as putea-o folosi niciodata inainte de crema, asa cum fac de obicei cu acest tip de produs, fara sa o spal de pe fata.

Sapunul lichid vegetal de la Hofigal l-am folosit in diverse moduri: par, corp, fata. Ultima jumatate din acest flacon am folosit-o exclusiv pentru fata si a facut o treba extrem de buna. Recomandat!

Doua mostre Mario Badescu – Cellufirm Drops si o crema cu vitamina C – cadou la revista. eram curioasa de ce toata lumea le lauda asa ca trebui sa le incerc si eu. Crema mi-a placut, suficient de hidratanta si cu o textura lejera. Serul l-am folosit atat pentru intreaga fata cat si pentru zona ochilor. Nu mi s-a parut ca a facut ceva minuni pentru aspectul tenului insa mi-a placut senzatia de hidratare pe care o oferea zonei din jurul ochilor si efectul de iluminare.

Balsamul de buze de la Yves Rocher din colectia Mauves Cristalisees – hidratatnt, micut, numai bun de tinut la birou si folosit intens.

DSC06507

Hidratant pentru corp de la Yves Rocher– miroase demential, consistenta usoara, hidratare medie insa nu imi place pelicula pe care o lasa pe piele. Nu e genul ala de pelicula uleioasa insa nu ma incanta deloc.

Crema de maini de la Yves Rocher din aceeasi colectie de iarna, Mauves Cristalisees, usoara, hidratanta, de nelipsit de pe birou.

Deodorant spray Adidas Happy Game – nu e bun de nimic folosit pe post de deodorant. Insa miroase foarte bine – asta a fost si motivul pentru care l-am cumparat – asa ca a sfarsit fiind folosit pe post de deodorant pentru corp.

Crema pentru picioare Avon – hidratare ok, se absoarbe repede, nimic special.

Si capsulele cu ulei de peste de la Hofigal care m-au aparat impotriva racelii iarna aceasta.

Uufffffff, c-am obosit. Multe, stiu, dar erau toate trecute de jumatate si le tot plimbam de colo pana colo.

Voi ati reusit sa consumati ceva luna ce a trecut si sa faceti loc pentru altele noi?

3 gânduri despre “Empties of the month – februarie

  1. Pingback: Hidratarea pielii corpului – lotiuni delicioase | Ioana Rosu

Lasă un răspuns

