Mici bucurii la pachet :)

Saptamana asta suntem ocupati cu FOTE aici la Brasov. Eu cu atat mai mult cu cat are legatura directa cu job-ul meu. Asa ca timpul meu e extrem de limitat, motiv pentru care sunt cam absenta.

Cu toate astea nu puteam sa ratez bucuria ce tocmai am primit-o la pachet astazi. Mi-am facut drum la posta pentru a imi ridica coletele primite si a imi insenina ziua.

Acum vreo saptamana am primit pe mail o oferta de martisor de la Yves Rocher  prin care se oferea la orice comanda apa de parfum Moment de Bonheur. Am profitat si eu de oferta si mi-am comanadat un gel de dus bio cu aloe vera. Gelul de dus nu l-am primit, fiind indisponibil ( cel putin asa scrie pe factura) dar am primit coletul in care am gasit numai apa de parfum oferita cadou si o mostra de crema. Pe colet am platit numai transportul in valoare de 12 lei.

Am ramas foarte surprinsa de faptul ca am primit totusi cadoul fara sa fi cumparat altceva.

DSC06495

Pe pagina de facebook Ebony Vintage am castigal un concurs ce avea ca premiu un gel contur pentru ochi si un demachaint, ambele de la Hofigal. Astazi am primit coletul si ii multumesc Catalinei pentru bucuria facuta.

DSC06497

Ei bine, cam acestea sunt micile mele bucurii de astazi. Ma intorc la munca acum.

Apropo, pana acum avem doua medalii la Olimpiada a carei gazde suntem: una de aur si una de argint. La cat mai multe, dragilor🙂.

3 gânduri despre “Mici bucurii la pachet :)

Lasă un răspuns

