Haul Oriflame

Este prima data cand postez pe blog un haul🙂

Sunt reprezentant Oriflame inca din clasa a 9-a de liceu. Ar fi al 9-lea an ….ooooooooohhhhh, aproape ca nici nu imi vine sa cred!

Pe vremuri aveam comenzi constant, foloseam 90 % produsele lor si le recomandam la tot pasul. Astazi nu prea mai am atat de mult timp la dispozitie pentru a ma ocupa si de Oriflame, comand ocazional pentru mine ( caci da, am ramas fidela catorva produse) si prieteni sau colegii de la munca.

Campania curenta este una foarte tentanta si va spun sincer ca as fi fost in stare sa comand tot catalogul numai pentru mine. Din pacate, a trebuit sa ma limitez asa ca iata ce am ales:

DSC06487

Crema colorata pentru fata Very Me este unul dintre produsele careia i-am ramas fidela si pe care o voi cumpara ori de cate ori am nevoie. Mi se pare varianta super ieftina a unui BB Cream.

Baza pentru machiaj Studio Artist este in posesia mea pentru prima data. Am mai incercat variantele mai vechi care mi-au placut la momentul respectiv. Sa vedem daca imi mentin parerea.

Serul pentru varfuri deteriorate Hair X este un produs nou. Nu obisnuiesc sa folosesc prea des astfel de produse, sper sa imi placa si sa ma convinga ca si varfurile mele merite rasfatate din cand in cand.

Serul pentru diminuarea porilor si a liniilor fine Ecollagen mi-l doresc de foarte mult timp. Am citit lucruri biune despre el, sper sa imi fie de folos pentru ca porii mei au nevoie sa fie ceva mai discreti.

Crema pentru picioare este editie limitata. Miroase interesant, sper sa fie si hidratanta.

Perlele iluminatoate Giordani Gold sunt si ele nou lansate in campania aceasta. Sunt extrem de curioasa in privinta lor. Am avut in trecut varianta bronzanta si mi-au placut extrem de mult.

Recunosc, am facut ceva ravagii in campania asta insa sunt multumita de achizitiile mele. Produsele Oriflame isi pastreaza calitatea pe care am cunoscut-o la inceput si voi continua sa cumpar de la ei ori de cate ori imi va permite bugetul.

Voi ati cumparat ceva din campania aceasta? Ce parere aveti de produsele pe care le-am achizitionat?

7 gânduri despre “Haul Oriflame

  1. Normally I do not read post on blogs, but I would like to say that this write-up very pressured me to take a look at and do so! Your writing taste has been amazed me. Thank you, quite great article.

  2. Nu am mai cumparat produse Oriflame de o groaza de timp, aveam prin cine sa cumpar si dupa m-am obisnuit sa nu mai.. am gasit alte produse si incerc sa nu imi golesc nici buzunarul si sa fiu minimalista in produse.😀

    Tu sa te bucuri de ele si sa le folosesti cu placere!🙂

Lasă un răspuns

