Si iarna poate fi roz!

Saptamana aceasta parca am suferit de astenie. Durerea cea mare e ca primavara inca nu a sosit, asa ca nu stiu ce cauta astenia asa devreme in viata mea😦

Astazi o sa va arat o oja pe care am redescoperit-o in ultime vreme  si as fi in stare sa o port incontinuu. Este o nuanta de roz prafuit, intensa, care imi da o stare de bine. Se potriveste oricarui anotimp si oricarei tinute.

DSC06476

Am folosit baza cu calciu de la Orkide, Gabrini Elegant nr.326 si lacul cu uscare rapida Orkide.

DSC06481

DSC06482

Ce credeti, e o nuanta potrivita pentru anotimpul asta?

DSC06477

11 gânduri despre “Si iarna poate fi roz!

Lasă un răspuns

